NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Warszawskie 35WE do naprawy P4

| Jakub Madrjas 03.01.2017 3

Warszawskie 35WE do naprawy P4
Krzysiek Stefanowski, SM42.pl
Spółka SKM Warszawa ogłosiła przetarg na wykonanie czynności poziomu utrzymania P4 dla trzech swoich pojazdów typu 35WE.
Naprawę przejdą pojazdy o numerach fabrycznych 008, 009 i 010. Oprócz standardowych czynności, w tym malowania pojazdów SKM zakłada też wykonanie prac dodatkowych, takich jak wymiana sterownika drzwi, tablic informacyjnych czy monitorów reklamowych. Dodatkowo SKM życzy sobie wymiany 48 kół monoblokowych (jedna jednostka 35WE ma 32 koła).

Na prace wykonawca będzie miał czas od 19 lutego do 20 września 2017 roku. Szacunkowa wartość zamówienia to 10,8 mln złotych netto. 

Na początku roku Newag złożył jedyną ofertę w przetargu na wykonanie obsług P4 sześciu pociągów SKM Warszawa. Niedawno natomiast złożył jedyną ofertę na wykonanie naprawy P3 pojazdu 35WE Kolei Śląskich. Nowosądecka firma jest producentem pociągów typu 35WE  były to pierwsze pojazdy z platformy Impuls.

Warszawa planuje uruchomienie co najmniej dwóch nowych tras SKM. W związku z tym ten miejski przewoźnik myśli o zakupie 28 nowych pojazdów. Wkrótce SKM ma zacząć korzystać z własnej bazy utrzymaniowej Szczęśliwice.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS