NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy

| Michał Szymajda 26.09.2017 73

Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Flirt dla Gysev Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Stadler dla Gysev: To przykład polsko-węgierskiej współpracy
Jednym z pierwszych dużych wydarzeń podczas tegorocznych targów branży kolejowej Trako w Gdańsku była prezentacja ezt Flirt dla węgierskiego przewoźnika Gysev, który operuje na zachodzie Węgier.
Stadler, o czym pisaliśmy już wcześniej, łącznie dostarczy do Gysev 20 nowoczesnych Flirtów trzeciej generacji. Połowa pojazdów dla przewoźnika jest już gotowa. Co ciekawe, aluminiowe szkielety do pociągów budowane są w węgierskim mieście Szolnok, a cała reszta prac wykonywana jest w Polsce.

– Możemy mieć satysfakcję, że wpisujemy się w tradycję współpracy między Polską a Węgrami, czego rezultatem jest właśnie wspólny montaż Flirtów dla Gysev – powiedział Peter Jenelten, v-ce prezes wykonawczy Grupy Stadler. – Dzięki tej współpracy otrzymujemy produkt szwajcarskiej jakości – mówił z uśmiechem Jenelten.

Flirty 3 generacji w czteroczłonowej konfiguracji są dłuższe o 2,8 metra niż pojazdy wcześniej produkowanr. Mimo to, pojazdy można ze sobą połączyć tak, by jeździły z pasażerami w trakcji ukrotnionej.

– W bezpośredniej okolicy sieci, którą obsługujemy mieszka 1 milion ludzi. Mamy coraz nowocześniejsze szlaki kolejowe, ale zawsze powtarzam, że nic nie uda się bez nowego taboru. Pierwsze Flirty pojawiły się u nas w 2014 roku i dzięki nim pasażerowie dostrzegli zupełnie inną jakość na żelaznych szlakach. Pierwsze z Flirtów przejechały już 6 mln 100 tysięcy kilometrów niemal bez problemów. Dlatego byliśmy zadowoleni, że to Stadler wygrał kolejny przetarg na dostawę ezt, ponieważ wiedzieliśmy, że wówczas będziemy mieli w taborze sprawdzony, bardzo sprawny pojazd – powiedział Kovesdi Szilard, prezes Gysev, który właśnie przyjmuje na stan 10 fabrycznie nowych pociągów. Prezes podziękował za dotrzymanie terminów i uczciwe podejście do współpracy Stadlera.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Gdańsk (500)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Gdańsk (500)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5