NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Massel: Mamy zgodę Komisji Europejskiej

| jm, Rynek Kolejowy 16.05.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-05-16 13:38:50 Autor: stach
---.tktelekom.pl
Świetnie - WRESZCIE!

Jak Massel obejmował stanowisko, to w komentarzach napisałem, że powinien za cel numer 1 ustanowić sobie przeprowadzenie szeregu rewitalizacji, które odtworzyłyby parametry sieci kolejowej do prędkości konstrukcyjnych, a w drugiej kolejności zajmować się wielkimi modernizacjami, porzucić (poza rezerwą terenową) projekt KDP.

Wystawiam Panu Ministrowi piątkę.
2012-05-16 14:01:25 Autor: Piotr.
---.imir.agh.edu.pl
Bardzo dobra wiadomość, bo wszelkie zwolnienia punktowe oprócz straty czasu powodują w skali sieci także spore straty energii (hamowania i ponowne rozruchy) za które płacą przewoźnicy, czyli de facto ich klienci. A ograniczeniami na drogach żaden przewoźnik się nie przejmuje, dlatego jest szybko i tanio. No chyba że jest fotoradar ;)


\"Co do zwiększenia dofinansowania z 70% do 85 %, Komisja Europejska zapowiedziała, że decyzję podejmie za kilka miesięcy, w oparciu o widoczne efekty prac. Dlatego potrzebna jest teraz mobilizacja – powiedział wiceminister transportu.\"

No i to jest świetny bat i argument dla ministra. Zatem - do pracy!
2012-05-16 14:11:02 Autor: Mariusz K.
---.ip.netia.com.pl
Dokładnie.

Czy odcinek Inowrocław-Jabłonowo Pomorskie linii 353 nie wypadł??

Bo jest napisane: \"Pod koniec kwietnia, na spotkaniu z przewodniczącymi Hahnem i Kallasem uzyskaliśmy zgodę, żeby pod pewnymi warunkami można było wykonywać w Polsce projekty rewitalizacyjne. Obecnie jest ich osiem i przechodzą procedury środowiskowe - ogłosił Andrzej Massel.\"

P.S. czy jeszcze jakiś czas temu nie było ich 9?????.....
2012-05-16 14:12:53 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
Wreszcie pozytywna wiadomość. Teraz wiceminister będzie miał dylematy o ile podnieść prędkości na poszczególnych liniach ? pomoże mu w tym lektura archiwalnych rozkładów jazdy.
2012-05-16 15:55:36 Autor: Krzysztof
---.czeladz.vectranet.pl
To teraz lawinowo wzrośnie ilość wejść na platformę przetargową PLK. Wszyscy będą wyglądać wysypu przetargów. Szczególnie aktywni będą posłowie. Jeden dzień bez nowego ogłoszenia to będzie doskonały argument do debaty nad lenistwem PLK. Idealne warunki do ogłaszania przetargów zostały przecież stworzone. Już nie ma powodów do wybrzydzania, że to potencjał wykonawców zbyt mały, że rewitalizacje nie mieszczą się do dofinansowania, że kasy na wkład własny nie ma. Już nie ma wymówki. Więc do roboty towarzysze z PLK, bo jak się nie wyrobicie z tymi przetargami to nie obędzie się bez poważnych konsekwencji personalnych.
2012-05-16 17:48:46 Autor: Bieńkowska z MRR
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To śmieszne!!!
2012-05-16 19:04:12 Autor: Mathew Kato
---.9.52.13
Super! To dobra, nawet bardzo, wiadomość! :D Do roboty!!!
2012-05-16 19:35:50 Autor: maaaax
---.mobile.project4.pl
co z linią 353?
2012-05-16 20:03:49 Autor:
---.internetia.net.pl
Chyba już nie ma Ministerstwa Transportu
2012-05-16 21:13:36 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W końcu jakieś wiadomości, z których na prawdę można się cieszyć. Tylko wszyscy dobrze wiemy, że można to wszystko było robić systematycznie, od wielu, wielu lat. Przynajmniej od czasu, kiedy pozyskiwaliśmy różnorakie fundusze na modernizacje, zanim jeszcze wstąpiliśmy do UE. Można było. Zamiast tego przez kolejne lata dużo lepiej się zamykało kolejne lokalki, a kolejne linie tylko zaczynały się sypać. I nikt z tym nic nie robił.
2012-05-17 00:53:39 Autor: Franz Józef
---.1.14.vie.surfer.at
Cieszy, ze w Komisji Europejskiej są też rozsądni ludzie, którzy potrafią przysłowiowo \"podać rękę\" Polskiej koleji i usunąc wszystkie strukturalne problemy. Brawo dla Ministra Massela ze tyle już osiągnąl. Są podstawy. TERAZ PIŁKA PO STRONIE PLK!!!!
2012-05-17 06:53:42 Autor: Szymon Sieradzki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe co na to hanyska E. Bieńkowska, która twierdziła, że UE nie godzi się na projekty rewitalizacyjne?
2012-05-17 08:28:17 Autor: alfons
---.ip.netia.com.pl
Pewnie zrobiła pod stołem co trzeba, i dalej jest ministrem.
2012-05-17 08:37:25 Autor: Piotr Malepszak
---.tktelekom.pl
@Mariusz K.

Nic się nie zmieniło. Nadal jest 8 projektów torowych i jeden przejazdowy.
2012-05-17 10:25:51 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
No i bardzo dobrze, ale czemu na Euro na linii Poznań - Wrocław będzie się jechało aż 2h 45 minut? Toż to obecnie jedzie się trochę krócej, a na czas EURO miały ustać remonty. Z Warszawy do Gdańska też zbyt długo.
\"Warto tu wspomnieć, że w ubiegłym roku po raz pierwszy od 20 lat prędkości w nowym rozkładzie jazdy zostały zwiększone na większej długości odcinków, niż zmniejszone.\"
Ale warto też wspomnieć, że obecnie na żadnej z linii oprócz tej Warszawa - Poznań (i to tylko w pierwszą stronę) i na Euro Gdańsk - Poznań (jeśli EC Farrenheit osiągnie podawany czas jazdy 3h30 minut) czasy jazdy nie będą zbliżone, bądź krótsze od najlepszych w historii, a miały być. Dlaczego w stronę przeciwną czasy jazdy na odcinku Poznań - Warszawa są dłuższe, zwłaszcza na Poznań - Kutno?, przecież już 10, czy 12 lat temu dało się przejechać ten dystans w 1h 15 minut, czasy rozkładowe były trochę wydłużone i często wcześniej pociągi do Kutna przyjeżdżały, a teraz są dłuższe jeszcze czasy jazdy, dlaczego? Zwłaszcza, że Pan minister Massel stwierdza: \"Nie zgadzam się z tezą, która padła wczoraj, że celem jest tu wydanie pieniędzy unijnych, a nie efekt. Powiem szczerze - mi nie zależy na konsumpcji środków, a na konkretnych efektach dla podniesienia prędkości.\" No więc właśnie, a ja dodam jeszcze, że też są bardzo ważne efekty jak największego skracania czasów jazdy i nie wprowadzania zbędnych i zbyt dużych rezerw.
Poza tym oglądając różne programy w mediach, nie tylko informacyjne można odnieść wrażenie, że kibice przyjadą wyłącznie samochodami, oraz, że z pociągów mało kto korzysta. Czy zostanie zmieniony ten wizerunek? Kolej też powinna się bardziej reklamować, również w internecie i w mediach i wyjść poza obszar dworców i pociągów. Pozdrawiam.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS