ZTM rozpoczął dziŚ kampanię informacyjną pod hasłem „Bilety ZTM - bliżej, niż myŚlisz”. Ma informować mieszkańców i turystów możliwoŚciach zakupu biletów w stolicy.
ZTM chce odpowiedzieć na najczęŚciej zadawane pytania: Czy zakup biletu w stolicy to skomplikowana sprawa? Gdzie i w ilu punktach można je nabyć? Za poŚrednictwem jakich urządzeń zapłacimy za przejazd?
Wedlug ZTM, jego bilety na terenie całej aglomeracji warszawskiej można kupić już w ponad 1500 punktach sprzedaży, m.in. w kioskach, salonikach prasowych, placówkach Poczty Polskiej i w wybranych kasach Kolei Mazowieckich. Do dyspozycji pasażerów są także Punkty Obsługi Pasażerów ZTM na stacjach metra: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Marymont i Młociny oraz przy ul. Żelaznej 61.
Przez całą dobę bilety można nabyć również w ponad 290 biletomatach stacjonarnych, ustawionych na węzłach komunikacyjnych, w pobliżu stacji metra, dworców kolejowych, lotniska, centrów handlowych i w ponad 280 automatach mobilnych znajdujących się w nowoczesnych autobusach, tramwajach Swing i pociągach SKM.
Bilety można kupić także przez telefon komórkowy (działają trzy systemy - mPay, SkyCash
i moBILET) oraz przez Internet za poŚrednictwem strony - ztm.waw.pl/ewkm.
Kampania „Bilety ZTM - bliżej, niż myŚlisz” trwa od 1 do 24 lutego br. Plakaty oraz ulotki z informacją o liczbie punktów sprzedaży i technologiach, za pomocą których można kupić bilety pojawią się w pojazdach komunikacji miejskiej. Będą także dostępne w punktach informacji turystycznej Stołecznego Biura Turystyki. Plakaty informujące o kampanii pojawią się również na wiatach przystankowych, znajdujących się przy głównych ciągach komunikacyjnych. Na monitorach w autobusach i metrze będą emitowane spoty. Informacje o kampanii pojawią się również na stronach stołecznych portali internetowych oraz na stronie internetowej ZTM i profilu ZTM na portalu Facebook.