"Gazeta Wyborcza" krytykuje Koleje Śląskie za mało urozmaiconą ofertę biletową. Według gazety, w ofercie przewoźnika brakuje między innym biletów dwutygodniowych.
Rzecznik KŚ Adam Warzecha powiedział "Gazecie Wyborczej", że wprawdzie przewoźnik wciąż sprzedaje za dużo biletów jednorazowych w stosunku do okresowych (tych drugich powinno być 4 razy więcej), ale z badań marketingowych prowadzonych przez innych przewoźników kolejowych wynika, że popyt na bilety tygodniowe i dwutygodniowe jest śladowy i nie przekracza jednego promila. - Wprowadzanie biletów tygodniowych i dwutygodniowych nie ma zatem żadnego uzasadnienia ekonomicznego - wyjaśnia rzecznik.
"Całe to tłumaczenie kupy się jednak nie trzyma. Te same Koleje Śląskie sprzedają bowiem bilety kwartalne. Od początku roku kupiło je 200 osób. W tym samym czasie wszystkich innych biletów KŚ sprzedały ponad 750 tys." - czytamy w GW.
Więcej