Partnerzy serwisu:
Kongres Kolejowy

Wywiad z Jackiem Biłasem - Dyrektorem Zarządzającym Knorr-Bremse

Dalej Wstecz
Data publikacji:
27-09-2010
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Knorr-Bremse 27 września 2010

Podziel się ze znajomymi:

KONGRES KOLEJOWY
Wywiad z Jackiem Biłasem - Dyrektorem Zarządzającym Knorr-Bremse

Jakie wyroby i usługi ma do zaoferowania na polskim i europejskim rynku kolejowym firma Knorr-Bremse?

Jacek Biłas, dyrektor zarządzający Knorr-Bremse: Zakres oferowanych produktów Grupy Knorr-Bremse Pojazdy Szynowe (Knorr-Bremse Rail) obejmuje systemy hamulcowe dla wszelkiego rodzaju pojazdów szynowych, tradycyjnie produkowane i rozwijane od ponad 100 lat. Zakres ten obejmuje: urządzenia i systemy do wytwarzania i obróbki sprężonego powietrza, urządzenia i systemy sterowania hamulcami pojazdów szynowych, urządzenia i systemy mechanicznej części hamulca, montowane w wózkach pojazdów szynowych. Dynamiczny rozwój rynku i Grupy Knorr-Bremse Rail doprowadził natomiast do poszerzenia naszej oferty o systemy drzwiowe, systemy klimatyzacji, drzwi peronowe, systemy informacji pasażerskiej, wycieraczki szyb czołowych, urządzenia energetyczne dla pojazdów szynowych, urządzenia dla sygnalizacji ruchu, wyposażenie przejazdów drogowo-kolejowych, urządzenia do sprzedaży ikasowania biletów i wiele innych. Knorr-Bremse wykonuje naprawy i przeglądy wszystkich dostarczanych urządzeń. Urządzenia i systemy oferowane przez Grupę Knorr-Bremse Rail znajdują zastosowanie we wszelkiego rodzaju pojazdach szynowych: lokomotywy, wagonów osobowych, wagonów towarowych, pojazdach zespolonych z napędem elektrycznym i spalinowym, pojazdach zespolonych dużych prędkości (powyżej 200 km/h), metrze, tramwajach, pojazdach specjalnych do transportu osób, maszyn torowych.


Co odróżnia produkty firmy Knorr-Bremse od konkurencji?

Grupa Knorr-Bremse stawia przede wszystkim, na jakość i innowacyjność swoich produktów. Wierzymy, że innowacja w połączeniu z wysoką jakością jest kluczem do osiągnięcia sukcesu rynkowego dlatego też z wszystkich oddziałów Grupy Knorr-Bremse na świecie, 1885 pracowników pracuje nad badaniami i rozwojem oferowanych przez naszą firmę produktów. Ponadto firma współpracuje z wieloma instytucjami naukowymi. W 2009 roku Grupa Knorr-Bremse wydała 153 mln EUR na rozwój nowych produktów.


Do kogo zatem skierowana jest oferta firmy Knorr-Bremse?

Nasza firma współpracuje zarówno z producentami taboru kolejowego takimi jak: PESA Bydgoszcz, Newag, Stadler, Tabor Szynowy Opole, EKK Wagon, i wieloma innymi oferując systemy hamulcowe i pokładowe zarówno do nowo powstających pojazdów jak i części zamienne do pojazdów będących w trakcie eksploatacji. Współpracujemy również z polskimi operatorami m.in. PKP Cargo i zakładami komunikacji miejskiej jak np. MPK Kraków, Tramwaje Warszawskie, Tramwaje Szczecińskie, Metro Warszawskie. W tym miejscu pragnę podziękować wszystkim naszym polskim klientom za okazane nam zaufanie w realizacji wspólnych projektów.

Co uznałby Pan za największy sukces Knorr-Bremse w mijającym roku?

 

Uważam, że największym sukcesem naszej firmy w mijającym roku była współpraca z firmą PESA Bydgoszcz przy opracowywaniu platformy ELF. Elektryczny niskopodłogowy zespół trakcyjny rodziny „ELF” jest całkowicie nowym produktem firmy PESA Bydgoszcz S.A. dedykowanym do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich. Przeznaczony jest w zależności od konfiguracji napędu i wyposażenia wnętrza do obsługi przewozów: aglomeracyjnych, regionalnych, międzyregionalnych jak i ruchu kwalifikowanego typu intercity. Dostawy wyposażenia hamulcowego do pierwszych pojazdów zostały już zrealizowane przez naszą firmę. Liczymy zarazem na rozwój tego projektu na rynku polskich.

 

 

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5