Dobiega końca przebudowa przystanku kolejowego Służewiec. „Gazeta Wyborcza” porównuje inwestycję z przebudową przystanku kolejowego Stadion, ale podkątem różnicy, która jest powalająca.
Przystanek Służewiec jest remontowany w ramach budowy łącznika na lotnisko. Znajduje się tam jeden peron wyspowy dla pociągów jadących w obu kierunkach. Na peronie pojawiła się niebieska wiata, która już jest głoŚno krytykowana, ponieważ – jak pisze w liŚcie do redakcji „Gazety” jeden z czytelników, wygląda ona fatalnie. Przed wojną na liniach w dookoła Warszawy budowane były skrzydlate zadaszenia, które funkcjonują do dziŚ, a obecne rozwiązania to np. nieestetyczna blacha.
- Nie potrafię skomentować tych głosów niezadowolenia. Na pewno kolorystyka wiaty jest zgodna z obowiązującymi u nas barwami - powiedział Maciej Dutkiewicz z Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK.
Dużo lepiej od przystanku Służewiec wyglądają wciąż przebudowywane perony przystanku Stadion. Jest tam co prawda wykorzystana blacha, ale cała konstrukcja powoduje, że obiekt ten wygląda przyzwoicie.
Więcej