Dzisiaj rano pisaliŚmy – na bazie informacji uzyskanych od Metra – o propozycji odwrócenia kolejnoŚci prac na stacjach metra C-9 Rondo ONZ i C-12 Nowy Świat. Wpierw miałyby zostać wydrążone tunele, a dopiero potem dokończone korpusy stacji. Okazuje się, że ustalenia zapadają tylko w przypadku jednej stacji.
Wczoraj Metro poinformowało nas o zmianie rozwiązań w przypadku dwóch stacji, dziŚ jednak Krzysztof Malawko, rzecznik pasowy spółki, sprostował te informacje. Ustalenia i decyzje w sprawie odwrócenia kolejnoŚci prac zapadają na razie tylko w przypadku stacji C-9 Rondo Daszyńskiego. C-12 Nowy Świat jest trzecią z kolei stacją na drodze tarcz TBM i zaawansowanie prac nie jest tak kluczowe, jak w przypadku C-10 Rondo ONZ, będącego pierwszą stacją za szybem startowym.