MĂV rozpoczął eksploatację trzech spośród dziesięciu zakupionych w 2006 roku elektrycznych składów podmiejskich Bomabrdiera Talent.
Węgierski urząd kolejowy po długotrwałej procedurze testowania, wydał tymczasową licencję uprawniającą trzy spośród dziesięciu okazyjnie zakupionych w ubiegłym roku podmiejskich składów elektrycznych Bombardiera Talent do jazdy po węgierskich liniach kolejowych.
Pociągi pokonały już przepisowe 5000 kilometrów i będą mogły tymczasowo kursować w normalnym ruchu pasażerskim. Tak więc od dnia dzisiejszego (22 lutego 2007) na trasie Budapeszt - Déli pályaudvar – Tatabánya – Oroszony jeździć można Talentami.
Pozostałe siedem składów jest wciąż testowanych i jeżeli urząd nie znajdzie żadnych poważniejszych usterek — w marcu pojawią się w ruchu pasażerskim.
21 marca 2006 roku MÁV i Bombardier podpisały kontrakt o sprzedaży dziesięciu składów elektrycznych. Cena zakupu była bardzo dogodna — 44 miliony euro.
Elektryczne składy Talent Bombardiera są przystosowane zarówno do austriackiego napięcia trakcyjnego 15kV-16,7Hz jak i węgierskiego 25kV – 50Hz prądu zmiennego.
Talenty Bombardiera posiadają 190 stałych i 9 składanych miejsc siedzących, mają oddzielne miejsca do przewozu rowerów i wózków dziecięcych oraz wózków inwalidzkich. W składach tych zamontowano kamery elektroniczne, a pasażerów informują na różne tematy napisy świetlne. Drzwi pociągu zaopatrzone są w przycisk alarmowy, przy pomocy którego można nawiązać kontakt z motorniczym.
Czekające na pozwolenie na włączenie się do ruchu składy kursować będą na linii Budapeszt - Nyugati pályaudvar - Vecsés oraz Buadpest - Keleti pályaudvar - Újszász.