Partnerzy serwisu:
Przetargi

Sześć ofert w przetargu na modernizację linii E59 na odcinku Wrocław – Poznań

Dalej Wstecz
Data publikacji:
12-01-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wś, Rynek Kolejowy, 12 stycznia 2011

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Sześć ofert w przetargu na modernizację linii E59 na odcinku Wrocław – Poznań
Sześć konsorcjów ubiega się o kontrakt „Modernizację linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”. Najtaniej wykonanie zadania zaproponawo konsorcjum złożone z Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury, PKP Energetyki, Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych i Inżynieryjnych oraz Dolnośląskiego Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „Dolkom”.

W prztargu na „Modernizację linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego” wpłynęło sześć ofert:

1. Konsorcjum firm:
• Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
• PKP Energetyka
• Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych
• Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „Dolkom”

Oferta na kwotę 657 290 327,27 netto (808 467 102,54 brutto)

2. Konsorcjum firm:
• Skanska
• Skanska a.s. (Republika Czeska)

Oferta na kwotę 675 863 781,46 netto (831 312 451,22 brutto)

3. Konsorcjum firm:
• Feroco
• Torpol
• Zakład Robót Komunikacyjnych
• Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor

Oferta na kwotę 701 889 331,69 netto (863 323 877,98 brutto)

4. Konsorcjum firm:
• Strabag
• Strabag Rail (Niemcy)
• Viamont
• Trakce (Republika Czeska)
• Trakce

Oferta na kwotę 777 448 469,56 netto (956 261 617,56 brutto)

5. Konsorcjum firm:
• FCC Construction (Hiszpania)
• Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Budus

Oferta na kwotę 792 507 495,31 netto (974 784 219,23 brutto)

6. Konsorcjum firm:
• Budimex
• Leonhard Weiss GmbH&Co. (Niemcy)
• ZUE

Oferta na kwotę 762 436 501,56 netto (937 796 896,92 brutto)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na określonych odcinkach:

Podg Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa od km 1+700 do km 38+200, stacja Żmigród – granicy woj. dolnośląskiego od km 46+400 do km 59+697, oraz roboty realizowane w ramach uzupełnienia na odcinku Skokowa Żmigród od km 38+200 do km 46+400

Zadanie realizowane będzie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego” znajduje się na Liście Indywidualnych Programów Ministerstwa Rozwoju Regionalnego POIiŚ pod nr 7.1- 4.

Projekt ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym SRK - "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", oraz trzecim celem horyzontalnym NSRO - "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.”

Modernizacja tej linii została podzielona na dwie fazy:

Faza I – objęta niniejszym projektem, polegająca na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów inżynieryjnych do nowych obciążeń dynamicznych, zwiększonych wymogów bezpieczeństwa i przygotowania sieci trakcyjnej w zakresie rozstawu podpór (fundamenty + słupy trakcyjne).

Faza II – dostosowanie pozostałych elementów sieci trakcyjnej do prędkości V=200 km/h uwzględniające likwidację skrzyżowań w poziomie szyn, wpływ na środowisko, rozbudowę sieci trakcyjnej oraz dozbrojenie podstacji do nowego zapotrzebowania.

Niniejsze zadanie ma na celu modernizację w/w linii kolejowej do prędkości 160 km/h w ramach Fazy I .


 

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5