NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Sprzedaż TK Telekom najwcześniej za rok

| jm, Rynek Kolejowy 19.02.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-02-19 17:55:59 Autor: sol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To może wcześniej uda się wznowić moduł ceny biletów i koniecznie odległości w kilometrach w rozkładzie internetowym.
2014-02-19 19:54:24 Autor: dragonite
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Dużo ważniejsze jest jednak to, że stacje bazowe sieci GSM–R są rozmieszczone gęsto, w odległości ok.. 5 kilometrów. – Wynika to z założeń prowadzenia ruchu pociągów z prędkościami do 500 km/h – mówił Prokurat"

To dobry żart z tą prędkością do 500 km/h w Polsce :D :D :D Prędzej się latających spodków doczekam na naszym niebie niż takich prędkości pociągów :D :D :D :D
2014-02-19 19:55:04 Autor: BarteS
---.dynamic.chello.pl
No tak, wylali dziecko z kąpielą. Moduł cenowy był do wywałki ale już maszynka zliczająca km-y była bardzo przydatna.
2014-02-19 20:31:27 Autor: user
---.merinet.pl
Narodowym Planem Wdrażania ERTMS w Polsce
http://www.atdi.pl/tag/gsm-r-pl/
2014-02-20 09:10:55 Autor: gość
---.tktelekom.pl
I to wszystko? Czy ta informacja zadowoliła sejmową Komisję Infrastruktury
2014-02-20 13:00:55 Autor: EPL
---.tktelekom.pl
Skoro jest od 6 do 12 włókien to jakim cudem nie da się wykorzystać dwóch. Technologia pozwala również na korzystanie tylko z jednego. To jakiś absurd i nie wiedza zarządu. A po drugie jaki idiota twierdzi, że nie można ciąć światłowodów.
2014-02-20 19:36:39 Autor: lesiu
---.play-internet.pl
ignorancja pana Prokurata porażająca. Nie dziw, że TK Telekom pada, skoro tacy ludzie zarządzają. Wszyscy chcą światłowodów TK tylko PLK one nie pasują. To tak z puszczalską - całej wsi pasuje tylko mężowi nie.
2014-02-20 19:44:09 Autor: caluśny
---.play-internet.pl
Panie prezesie a systemy zwielokratniające DWDM i CWDM to pryszcz? Tym się zwiększa przepustowość a nie ilością włókien. Ale to chyba dla zarządzających TK Telekom za trudne..
2014-02-20 19:52:31 Autor: caluśny
---.play-internet.pl
I jeszcze jedno, dla gsmr można użyć tylko JEDNEJ pary włókien na całym odcinku na całej lini, i napewno, będzie to tańsze niż budowa nowego wypasionego światłowodu. Przestańcie więc ściemniać, bo jesteście żałośni. "Bankomaty" kazały sprzedać, to robicie co wam kazali. A główny fachowiec ( ten co mu się w dzieciństwie kolejka od razu popsuła) nawet nie raczył się spotkać z parlamentarzystami. Za samo to powinienen dostać kopa w.... Arogancja level expert.
2014-04-05 10:06:47 Autor: ~ciekawski
---.160.253.126
Tyle kłamstw w tak krótkim czasie?
Podział spółki TK TELEKOM na trzy części ma zupełnie inny cel , na pewno nie jest nim uszczęśliwianie po kolei wszystkich PLK, PKP, pracowników ...
Z poprzedniego przetargu wynikło jedno: potencjalny kupiec (HAVE) był zainteresowany tylko światłowodami i tym, co na nich jest działające. Wobec tego trzeba było podjąć kroki redukujące, pozbyć się kabli miedzianych i pozbyć się załogi.
Podział spólki na trzy części pozwala takie efekty uzyskać.
Kable miedziane z częścią załogi zostaną wrzucone do PLK SA jako spółka PKP UTRZYMANIE
Druga część załogi została wyrzucona do osobnej spółki jako TK BUDOWNICTWO.
W pozostałej po podziale części TK TELEKOM zostało około 500 osób, z których zamierza się zwolnić ok. 250 przed jej sprzedażą
Przy okazji wystąpił potężny problem- okazało się bowiem, że TK TELEKOM ma za 2014 rok około 6 mln zł zysku. Jak tu teraz uzasadniać podziały nieopłacalnością?
I to da się pokonać: podział spółki spowodował, że zostały zerwane wszystkie powiązania, dzięki którym dawało się funkcjonować i mieć wpływ na stan techniczny infrastruktury. Również uruchamianie nowych usług natrafia teraz na poważne trudności, bo załoga do teych celów przeznaczona zostałą wyrzucona do TK BUDOWNICTWO. Teraz biurokracja zaczyna królować.
Na przykładzie likwidacji TK TELEKOM można poznać sposoby i procedury umożliwiające położenie finansowe każdej spółki, a potem sprzedanie jej za psie pieniądze komuś zainteresowanemu.
Rzecz śmierdzi korupcją na dużą odległość.
Co na to prokuratura , ABW itd?
2014-04-18 20:28:30 Autor: maxu
---.tktelekom.pl
Widzicie to , że światłowody są be trzeba jakoś umotywować - więc najlepiej wcisnąć głupawym ludziom o wąskim gardle. Każdy to zrozumie, ale trafili na ludzi z branży. Już teraz funkcjonują zwielokrotnienia 40Gigabitów na włókno na łączach transatlantyckich (na długim kablu podmorskim). Na krótszych odcinkach można wycisnąć znacznie więcej już przy obecnych technologiach. Tak więc spokojnie para włókien wystarczy na spięcie całej nawet najdłuższej linii.
Możliwości jest bardzo dużo - na odpowiednim sprzęcie można odgałęziać i splitować poszczególne kanały transmitowane po takim włóknie. Łańcuch podłączeń może być dowolnie długi np kaskada 64 węzły co daje 320km. Nie ma chyba w Polsce dłuższego pojedynczego odcinka torów. Większa liczba włókien zupełnie nie jest potrzebna bo system musi być zintegrowany.
Co ciekawiej transmisja bez problemu może się odbywać po jednym włóknie i sprzęt wcale nie jest droższy - wszystko zależy od technologii i producenta.
Pozostaje wspomnieć jeszcze jeden szczegół o którym na pewno wie prezes. Światłowody do najmniejszego nawet klienta kładzie się co najmniej 4 włóknowe. Na dłuższych trasach już od dawna nie kładzie się mniejszych niż 20 włókien ze względu na niewielką różnicę w cenie. Słyszałem , że kładą nawet 144 włóknowe. Więc albo facet nie wie co się dzieje w jego firmie albo celowo wprowadza w błąd. Prezes PKP przychodząc do firmy dostał zadanie sprzedać TK i za to dostanie odpowiednią premię. A nieważne, że zapłacą dużo drożej za odbudowę światłowodów. To okazja na kolejny zarobek kumpli i znajomych uwłaszczających się na kasie kolejowej (państwowej) czyli nas wszystkich. Czas zacząć im patrzeć na łapska.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS