Od dzisiaj pasażerowie mogą wyrobić w POP-ach okolicznoŚciową, spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską. Została przygotowana z okazji utworzenia przed 20 laty Zarządu Transportu Miejskiego.
„Łączymy ludzi, zmniejszamy odległoŚci – już 20 lat!” – takie motto działań ZTM znalazło się na rewersie WKM. Jest na nim również stylizowane logo, którego twórcą jest Marcin Bronicki z ZTM. Jest on autorem nowego logo firmy, zmienionego po 20 latach od jej utworzenia. O okolicznoŚciowym znaku tak mówi: „Tworząc kreację 20-lecia starałem nawiązać się do stołu kreŚlarskiego. Chodziło o logo, które w trakcie projektowania dopiero wyłania się z plątaniny kresek, okręgów. Nie mogłem zbyt fantazjować, ponieważ musiałem utrzymać czytelnoŚć znaku”.
WczeŚniej dla pasażerów były dostępne specjalne wzory WKM, m.in. w roku Fryderyka Chopina, Marii Skłodowskiej-Curie, polskiej prezydencji.