Partnerzy serwisu:
Tabor

SA 106-001 do przebudowy: Trzy wózki, dwa silniki i przegub

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Data publikacji:
13-01-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy, 13 stycznia 2011

Podziel się ze znajomymi:

TABOR
SA 106-001 do przebudowy: Trzy wózki, dwa silniki i przegub
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko - Pomorskiego przedstawił "Rynkowi Kolejowemu" zakres zmian, którym zostanie poddany spalinowy wagon silnikowy SA 106-001. - Jest to modernizacja i przebudowa pojazdu na pojazd dwuczłonowy. Nie można mówić jedynie o przebudowie - zaznaczają urzędnicy.

Zmodernizowany i przebudowany pojazd będzie zatem posiadał trzy wózki i dwa człony połączone przegubem. W obu członach znajdzie się po jednym silniku. Pojazd musi być zbudowany z wykorzystaniem podzespołów i elementów pojazdu SA106-001 oraz użyciem nowych podzespołów i materiałów. Drugi człon pojazdu zostanie wykonany przez wykonawcę zamówienia we własnym zakresie.

Podstawowe parametry techniczne pojazdu:

- prędkość eksploatacyjna 120km/h,
- przyśpieszenie rozruchu min. 0,5 m/s2 – w zakresie prędkości 0-40 km/h,
- układ członów s-s, gdzie „s”- człon silnikowy,
- trakcja wielokrotna z pojazdami posiadanymi przez zamawiającego,
- klimatyzacja, układ audio- video dla układów informacyjnych i reklamowych (6 monitorów LCD)
- ekologiczne WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych, oraz co najmniej dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- współczynnik gotowości eksploatacyjnej min. 0,93, trwałość konstrukcji 30 lat.

Długości całkowita nie została określona w zamówieniu – Można przyjąć, że jego długość będzie zbliżona do innych autobusów dwuczłonowych, tj. ok. 42 m - poinformowała nas Małgorzata Brzykcy z biura prasowego marszałka.

Nowe udogodnienia dla pasażerów to: usprawniona klimatyzacja, wentylacja i ogrzewanie,system informacyjno wizualny przyjazny dla pasażerów, zwiększona przyjazność pojazdu dla osób niepełnosprawnych i dwukrotnie zwiększona pojemność pojazdu - liczba miejsc siedzących ma wynieść min. 125, a ogólna liczba miejsc min. 250. Natomiast bezawaryjność pojazdu ma zwiększyć zastosowanie nowych układów napędowych MTU, nowych układów sterowania, hydrauliki i pneumatyki. Poprawić się ma charakterystyka trakcyjna pojazdu, a przeglądy ułatwi unifikacja części zamiennych z posiadanym taborem.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Przebudowa SA 106-001: KIO nakazuje unieważnić zamówienie

Biznes

Przebudowa SA 106-001: KIO nakazuje unieważnić zamówienie

jm, Rynek Kolejowy, 27 stycznia 2011 27 stycznia 2011

Zobacz również:

Przebudowa SA 106-001: KIO nakazuje unieważnić zamówienie

Biznes

Przebudowa SA 106-001: KIO nakazuje unieważnić zamówienie

jm, Rynek Kolejowy, 27 stycznia 2011 27 stycznia 2011

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5