W MPK Wrocław pracuje już Rzecznik Pasażera. To osoba, która będzie pomagać pasażerom pisać reklamacje, indywidualnie poradzi w trudnych sprawach związanych z kontrolą biletów i dostarczy wszelkich potrzebnych informacji.
Głównym zadaniem Rzecznika Pasażera jest utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami, zapewnienie możliwości uzyskania porady i informacji w zakresie usług świadczonych przez MPK Wrocław oraz zasad kontroli biletów. Rzecznik jest do dyspozycji pasażerów osobiście, przez telefon lub e-mailowo, kiedy tylko tego potrzebują. - Kiedy zajdzie taka potrzeba podejmę interwencje w imieniu pasażera w sprawach spornych, skontaktuje się z zajezdniami, wyjaśnię nieścisłości – wylicza Renata Popławska, która została powołana na stanowisko Rzecznika Pasażera.
Pracownica MPK monitorować też będzie przestrzeganie praw pasażerów i informować o obowiązujących przepisach prawnych. Rzecznik podejmie też interwencję w sprawach spornych, w których dostrzega możliwość polubownego rozstrzygnięcia i pomoże przeprowadzić reklamację.