Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku rozpisało przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie kolejowego połączenia modernizowanego lotniska w Szymanach z Olsztynem.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Rewitalizacja i modernizacja linii kolejowych Olsztyn – Szczytno – Szymany (odcinek Olsztyn – Szczytno – linia kolejowa nr 219 i odcinek Szymany – Szczytno – linia kolejowa nr 35) jako kolejowe połączenie modernizowanego lotniska w Szymanach z Olsztynem – etap I” w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych, w tym opracowanie w układzie wielobranżowym:
- projektów budowlanych wraz z aktualizacją podkładów geodezyjnych (w zakresie niezbędnym do projektowania), uzyskanie niezbędnych warunków technicznych przyłączenia do sieci dla wszystkich występujących branż, opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym ostatecznych (prawomocnych) decyzji lokalizacyjnych i decyzji o pozwoleniu na budowę;
- projektów wykonawczych wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- dokumentacji powykonawczej;
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiarów robót i kosztorysów;
- zbiorczego zestawienia kosztów,
b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową z obsługą geodezyjną i geotechniczną, w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, dla następujących zadań:
- całkowita wymiana nawierzchni kolejowej toru głównego szlakowego/zasadniczego na odcinku Olsztyn (km 1,010) – Szczytno (km 45,390) linii nr 219 Olsztyn – Ełk oraz toru głównego zasadniczego na stacji Szczytno w km 91,922 – 92,896 na linii nr 35 Ostrołęka – Szczytno;
- naprawa bieżąca odtworzeniowa nawierzchni toru głównego szlakowego/zasadniczego z pozostawieniem istniejącej nawierzchni na odcinku Szymany (km 82,033) – Szczytno (km 91,895) linii nr 35 Ostrołęka – Szczytno, obejmująca oczyszczenie podsypki, jej uzupełnienie oraz oprofilowanie, ścięcie ław torowiska wraz z podbiciem i regulacją toru w planie i w profilu;
- wymiana nawierzchni, naprawa bieżąca, rozbiórka torów głównych dodatkowych na stacjach;
- korekta geometrii łuków polegająca na wydłużeniu krzywych przejściowych łuku w celu uzyskania optymalnej prędkości na łukach;
- oczyszczenie lub odtworzenie bocznych rowów odwodnieniowych, poprawienie dna rowu wraz z właściwymi skosami pobocza rowu, estetyzacja otoczenia linii kolejowej w pasie prowadzonej modernizacji linii, w tym wycięcie krzaków, wykoszenie trawy na torowisku i ławach torowiska oraz skarpach obu linii;
- remont lub przebudowa nawierzchni przejazdów;
- remont obiektów inżynieryjnych;
- przebudowa i rozbiórka peronów;
- remont lub rozbiórka obiektów kubaturowych związanych z prowadzeniem ruchu kolejowego (nastawnie, strażnice przejazdowe);
- zabudowa urządzeń srk na przejazdach kolejowych (półrogatki, ssp, tvu);
- wymiana wyeksploatowanych i zabudowa nowych urządzeń srk na stacjach;
- wymiana wyeksploatowanych (radiołączność) i budowa nowych urządzeń telekomunikacyjnych (SLK, rozgłoszeniowa informacja podróżnych) oraz budowa kabli teletechnicznych;
- remont, budowa lub rozbiórka urządzeń elektroenergetyki do 1 kV (linie zasilające, oświetlenie, zasilanie rezerwowe, eor).
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1, 5 mln zł. Oferty w tym postępowaniu można składać do dnia 8 kwietnia do godz. 12.00 w siedzibie Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku.