NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Port Gdynia: martwimy się o przepustowość linii kolejowych

| Paweł Rydzyński 24.01.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-01-24 10:15:39 Autor: Staszek BIega
---.adsl.inetia.pl
Wydaje mi się, że to będzie grubsza afera z PKP PLK w roli głównej. Po modernizacji 9 z portu Gdynia w ogóle mało co wyjedzie lub wjedzie, tak to PKP PLK załatwiła obecną koalicję z premierem z Trójmiasta.
2014-01-24 10:17:59 Autor: SzymonKomusinski
---.arcelorlogistics.com
"Czkając na dalszą modernizację "

Literowka czy cos wiecej? :-)

A tak na powaznie, to sytuacja w ktorej dojazd do obu portow Trojmiasta "wisi" w zasadzie na koncowym odcinku linii nr 9 to niezle kuriozum. W sytuacji, w ktorej linia nr 202 nie nadaje sie w zasadzie do obslugi wiekszosci zaplecza Gdyni i Gdanska (bo nie ma dobrych polaczen z poludniem kraju), elektryfikacja "starej Weglowki" to oczywista koniecznosc i nie ma zadnych powodow by z nia zwlekac.
2014-01-24 13:08:07 Autor: podróżnik
---.tktelekom.pl
"Na ukończeniu jest remont magistrali E-65 łączącej Gdynię z Tczewem i dalej z Warszawą."
Skąd czerpiecie takie informacje?
Przetarg 2E dla odcinka Działdowo - Montowo pozostaje nierozstrzygnięty od ponad dwóch lat. Kiedy się rozpocznie? Nie wiadomo. Kiedy zakończy? Wkrótce.
Takiej propagandy nawet za komuny nie było.
2014-01-24 14:53:28 Autor: Patryk
---.205.33.225.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Linia 201 jest ujęta w inwestycjach na następny okres programowania wraz z elektryfikacja. Jednak od planów do realizacji upłynie trochę czasu. Ale nie pózniej niż 2017 rok bo w przeciwnym razie kasa z UE wraca do Brukseli do wspólnego koszyka.
2014-01-24 14:53:30 Autor: Patryk
---.205.33.225.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Linia 201 jest ujęta w inwestycjach na następny okres programowania wraz z elektryfikacja. Jednak od planów do realizacji upłynie trochę czasu. Ale nie pózniej niż 2017 rok bo w przeciwnym razie kasa z UE wraca do Brukseli do wspólnego koszyka.
2014-01-24 17:06:51 Autor: Kamol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Linia 201 domaga się budowy drugiego toru. Ruch pasażerski między Bydgoszczą a Kościerzyną co prawda nie istnieje, ale między Bydgoszczą a Wierzchucinem jest duży - 9 par pociągów, zlikwidowane mijanki w Stronnie, Świekatowie, Błądzimiu, zlikwidowane bocznice, w Stronnie i Serocku. Podobnie na odcinku Kościerzyna - Gdynia. A ruch rzeczywiście będzie większy. Z jednej strony PKM, z drugiej kontenery.
2014-01-24 17:12:13 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
Autor zapomniał napisać że na lini 201 PLK zamknęła ponad połowę stacji a na tych co są to w większości są mijanki , polikwidowano tory boczne na których mogłyby oczekiwać poć towarowe na mijanki osobowych. Linia była do ,,zaorania" i PLK szybko uwinęła się z likwidacją tego co niepotrzebne .Aha do remontu czeka też most na torze 101 nad linia 202, więc nastepne zamkniecie bo nie zgrano jego naprawy z naprawa toru i wykonania tego za jednym razem.
Natomiast linia 202 to dopiero zacznie się bałagan ze stacją Gdańsk Wrzeszcz która jeszcze nie jest ruszona a termin zakończenia prac jest na 2015 rok więc wątpię że uda się skończyć w tym roku , Już teraz wiadomo że wrócą jednotorówki do Głównego i Sopot podczas remontu i przebudowy głowic rozjazdowych .... linia nr 9 też miała być pierwotnie oddana w 2012 , teraz słyszymy że w 2016 a realnie to chyba bedzie ???? nikt nie wie
2014-01-24 17:42:13 Autor: Adrian z Mc
---
O jaki przetarg się rozchodzi dla LCS Działdowo? Przecież odcinek Działdowo - Montowo jest już prawie na ukończeniu. Na koniec modernizacji czeka już tylko stacja Montowo - jeżeli chodzi o tory, bo budowane są jeszcze wiadukty drogowo - kolejowe.
2014-01-24 19:21:18 Autor: tort
---.dynamic.chello.pl
Well, 4 tory Gdynia-Wejherowo, 2 tory Gdańsk-Pruszcz, 3 Pruszcz-Pszczółki. A co na to studium wykonalności dla modernizacji E-65?
2014-01-25 09:16:28 Autor: Adrian z Mc
---
Na Słupsk TLK jeżdżą sporadycznie, z kolei na Tczew jeździ wiele pociągów IC na Bydgoszcz, Olsztyn i Warszawę. Druga para torów zamiast na odcinku Reda - Wejherowo prędzej powinna powstać na odcinku Pruszcz Gdański - Gdańsk Gł. i jeszcze jeden tor z Pruszcza Gd. do Tczewa. Po pierwsze primo: do Tczewa SKM-ki myślę, że wrócą kiedyś, a po drugie: odcinek Tczew - Pruszcz Gd. jest obciążony pociągami towarowymi jadącymi do portu północnego w Gdańsku, tym bardziej, że po modernizacji torów do tego portu port ten ma przyjmować dziennie dwukrotnie więcej pociągów. Reasumując: na Wejherowo jeździ wiele tylko SKM-ek, na Tczew i PR i TLK i EIC i towarowe.
2014-01-25 17:57:47 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Gdy skończą się prace modernizacyjne na E-65 na odcinku Gdynia Tczew powinna się poprawić obsługa portów.Daleko nam do przewozów towarowych w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.Woziliśmy węgiel paliwa chemię zboża i to w wielkich ilościach to co dzisiaj jedzie to pryszcz.Pytanko jak wygląda stacja Gdynia Port ostatni raz byłem tam cztery lata temu i nie wyglądało to pięknie pozamykane rozłażące się w oczach tory.Z GP zjeżdżało się do szopy na Grabówku przez GPW i GO blokując ruch towarowy jak znam życie nic się nie polepszyło.Elektryfikacja starej węglówki pomysł dobry lecz wcześniej trzeba by było ją choć trochę zmodernizować bo na niej czas się zatrzymał na okresie realnego socjalizmu a nawet gorzej bo z tego co wiem polikwidowano wiele mijanek
2014-01-26 18:47:35 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
@Emeryt jest jeszcze gorzej niż sobie wyobrażasz , na razie tylko zamykaja a nie remontują , Ty znasz od strony ,,pasażerskiej'' ja od obydwu , niedługo jak degeneracja torów bedzie postepowała w takim tempie jak dzis to kontenery na Helskie i na Stocznię helikopterami wozić,, Wjazd na Helskie 10km/h na bazę 5km/h a na stocznię 5km/h
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS