Partnerzy serwisu:
Biznes

Porr i PKP PLK podpisały umowę na odcinek Kluczbork-Ostrzeszów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
13-02-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PORR/Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Spółka Porr i PKP PLK podpisały w Poznaniu kontrakt na modernizację linii kolejowej nr 272 na odcinku Kluczbork –  Ostrzeszów. Wykonawca został wybrany już w październiku, ale podpisanie umowy przeciągnęło się do końca stycznia.

To jak dotąd największy kontrakt w historii Działu Budowy Kolei w PORR Polska. Opiewa na kwotę 251 584 200 zł brutto. W ramach prac remontowych w trybie „projektuj i buduj” zostanie wymienionych 86 km nawierzchni kolejowej oraz 61 rozjazdów, przeprowadzony remont urządzeń automatyki kolejowej, elektroenergetyki oraz sieci trakcyjnej a także zostanie zmodernizowanych:  36 przejazdów kolejowych,  12 peronów, 10 wiaduktów i 12 mostów.

Termin realizacji zadania to sierpień 2015 roku, czyli 19 miesięcy od podpisania umowy. Odcinek Kluczbork – Ostrzeszów ma długość ok. 60 km. Rewitalizacja ma zlikwidować „wąskie gardła” i przywrócić prędkość jazdy pociągów pasażerskim do 120 km/h a pociągów towarowych do 80 km/h. Inwestycja zostanie uzupełniona przez kolejną rewitalizację na odcinku Bytom Północ - Tarnowskie Góry oraz Kalety – Strzebin i Kalety – Kluczbork. Zaplanowane inwestycje na trasie Katowice - Poznań pozwolą skrócić czas przejazdu pociągiem między tymi miastami z 6 do około 4 godzin i 30 minut.

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Infrastruktura

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Łukasz Malinowski 02 listopada 2022

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Tabor i technika

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Łukasz Malinowski 31 października 2022

Dolnośląskie. Jak będzie wyglądać poszerzanie tunelu pod ruchem?

Tabor i technika

Kledzik (PORR): Kolej i drogi trzeba traktować równo

Biznes

Kledzik (PORR): Kolej i drogi trzeba traktować równo

Łukasz Malinowski 04 września 2022

PORR: Przetargów jest bardzo mało!

Infrastruktura

PORR: Przetargów jest bardzo mało!

Łukasz Malinowski 21 sierpnia 2021

PORR: Inwestycje publiczne sprzymierzeńcem budowlanki

Infrastruktura

Zobacz również:

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Infrastruktura

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Łukasz Malinowski 02 listopada 2022

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Tabor i technika

PORR: Przetargi PKP PLK potrzebne na już

Łukasz Malinowski 31 października 2022

Dolnośląskie. Jak będzie wyglądać poszerzanie tunelu pod ruchem?

Tabor i technika

Kledzik (PORR): Kolej i drogi trzeba traktować równo

Biznes

Kledzik (PORR): Kolej i drogi trzeba traktować równo

Łukasz Malinowski 04 września 2022

PORR: Przetargów jest bardzo mało!

Infrastruktura

PORR: Przetargów jest bardzo mało!

Łukasz Malinowski 21 sierpnia 2021

PORR: Inwestycje publiczne sprzymierzeńcem budowlanki

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5