NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKP PLK przeszkolą dyżurnych ruchu na nowoczesnym symulatorze

| Szymajda Michał 24.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-24 13:39:51 Autor: y
---.adsl.inetia.pl
Serio? Nie mogliście załatwić jakiegoś zdjęcia Ebilocka z Mińska, tylko wstawiacie foto z Metra? Wstyd...
2015-08-24 15:07:48 Autor: tramwajarz
---.inet-siec.pl
Na co ISDR np. z Kędzierzyna czy innych posterunków z suwakowymi czy mechanicznymi urządzeniami szkolenie na komputerowym symulatorze, urządzeń elektrycznych sterowanych przez komputer, którego mogą do emerytury nie zobaczyć u siebie.
Lekką ręką jest wydawane 4,5mln złotych na zabawkę. Mało tego, na szkolenie będę musieli jechać do Warszawy, często biorąc nocleg, aby na rano tam być, czy koszt noclegów też PLK pokryje?
Szkolenia to powinny się odbywać na nastawniach przy udziale automatyków, w przerwach między ruchem poc. i wtedy można poznawać działanie urządzeń, czuć ich pracę, a nie myszką naciskać wirtualne przyciski. Ciekawe jak on symuluje dźwignie zwrotnicową, która nie chce się domknąć, bo suwak ma problemy z wejściem do klamry w wyniku przesunięcia się iglicy z powodu upałów? A za darmo można sobie symulować na symulatorze ISDR.pl urządzenia przekaźnikowe i nie za 4,5mln złotych.
2015-08-24 17:52:18 Autor: j.k.
---.centertel.pl
PKP PLK S.A. niech przeszkoli w pierwszej kolejności swoich dyrektorów i naczelników z podstawowych zasad kultury i zachowań oraz zwykłego obycia.
2015-08-24 21:22:14 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
j.k. - jakies konkrety?
2015-08-24 23:10:04 Autor: zzatorow
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"np. brak zasilania, rozerwanie składu, usterka pociągu, jazda składu na niewłaściwy tor". Każda z wymienionych sytuacji kończy się w tym LCS kompletnym paraliżem na cały dzień :/
2015-08-25 03:37:46 Autor: darko
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez ta firma to ma same pomysły i nic wiecej. Jacys GENIUSZE z PKP PLK S.A. wymyslili sobie już, że zaproponuja, aby z automatu(procedura administracyjna) zatrzymac prawo jazdy za niezatrzymanie sie przed przejazdem kolejowym tam, gdzie jest znak STOP. Był geniusz KARPAT teraz jest Geniusz tej firmy.
2015-08-25 08:28:51 Autor: Mirka
---.243.143.202
I znowu okazuje się, że symulator musi? być niemiecki? Czy my, Polacy już nic nie potrafimy, czy nam, Polakom nie wolno?
2015-08-25 18:20:30 Autor: hanka
---.dynamic.chello.pl
W Polsce potrzebny jest system wspomagania podejmowania decyzji przez dyżurnych ruchu w sytuacjach awaryjnych tj. Konkretne procedury w systemie komputerowym prowadzące dyżurnego ruchu do optymalnych decyzji i reakcji. Wyeliminowanie w ten sposób regulaminów technicznych i innych dokumentów które nie sprawdzają się w systemach komputerowych
Systemy dzisiejsze nie przewidują takich opcji podobnie jak jest u kontrolerów w lotnictwie
2015-08-25 21:26:45 Autor: Natanek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Praca na LCS to koszmar dyżurnego. Jeśli padnie system,a padnie.To masz tylko komórkę prywatną i dyktujesz rozkazy.Jeśli brak agregatu ,radia zapasowego i wszystko jest podpięte na jednym łączu to już goniec gry. LCS pochłaniają PLK nasi monterzy otwierają obcym firmą drzwi w kontenerach.9 monitorów 9 myszek 9 klawiaturek prowadzisz dokumentację papierową bo musisz gdy coś padnie,manewry na stacji..Brak kontroli,zajętości itp napisane maczkiem komunikaty przyzwyczajają do patologi i słyszysz tylko komunikat- przyszło nowe powiadomienie.To coś co zapowiada na stacjach komunikaty nazywamy AGATKA ona wtedy mówi co chce gdyż nie panujesz nad opóźnieniami.Myślisz sobie że to już do domu czas.Aby sprawdzić końcówki pociągu przy takich akcjach prosi się dodatkowych pracowników.Zamykamy wszystkie rozjazdy na zamki powtarzam wszystkie anulujesz blokadę.Instrukcja ruchowa nie dostosowana do jazdy na LCS instruktorzy mają nikłą wiedzę to oni zostaną wysłani na symulatory i razem z kontrolerami którzy jak są na LCS to niewiedzą o co tu chodzi.Myślę że LCS w naszym wydaniu to gniot na szybko zrobiony ale to już żyje swym życiem. Zapytajcie jaką ma grupę na pasku ISDR na LCS w Polsce.Wielki szacunek dla dyżurnych ruchu.Pozdrawiam
2015-08-26 09:13:20 Autor: Szuka
---.google.com
Nowe urządzenia są potrzebne i taki symulator może pomóc.
Tylko powiedzmy jak jasno jak do tej pory szkoli się pracowników.
Szkoli , czyli przygotowuje do autoryzacji , czyli pracy na konkretnych urządzeniach , na konkretnym posterunku.
Szkolą za darmo koledzy ( jeśli chcą ). Weryfikacja przygotowania pozostawia wiele do życzenia , bo niejednokrotnie ci co zadają pytania ,albo sami mało wiedzą, albo wstydzą się zadać pytanie doświadczonym pracownikom czy ktoś jest przygotowany, aby nie otrzymać odpowiedzi : nie wiem lub za darmo niech się sami szkolą.
Potem dochodzi do sytuacji : pracownik wyszkolił się do pracy na posterunku gdzie pracy jest o 100% więcej, odpowiedzialności o 200% więcej , a oprócz wpisu o zdaniu autoryzacji i własnej satysfakcji nie otrzyma nic więcej. Potem pracodawca rozkłada ręce i mówi ,że nie ma jak podnieść mu wynagrodzenia. Jakim jest pracownikiem w takiej sytuacji , robi to samo co koledzy , a dostaje czasem dwie stówy mniej.
Pragmatyka , nie funkcjonuje, od dawna. Jeśli pracownikowi nie wyjaśni się , że dostanie za podwyższenie swoich kwalifikacji więcej kasy, to inne argumenty nie zadziałają i takie szkolenie będzie tylko iluzją.
Czas już skorzystać z doświadczenia ludzi którzy jeszcze odróżniają rzeczywistość od iluzji.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5