NUMER 03/2022
NUMER 03/2022
Temat numeru:
Wojna w Ukrainie
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP PLK: Nie ma decyzji w sprawie pociągów na Dworzec Świebodzki

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.03.2015 149

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-05 14:13:07 Autor: MK
---.228.216.128
No to zaraz, "nie ma decyzji", czy decyzja jest negatywna?

Z wypowiedzi PLK wynika, ze to drugie.

Tak to jest jak zarzadca sieci nie musi sie starac o pasazerow.
2015-03-05 14:19:35 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Są za, tylko potrzebują 2 mln zł. Kiedyś marszałek dał im na tzw.semafor w Jaworzynie, ale teraz "król jest nagi". Przebudowa Grabiszyna potrwa rok. Może przez ten czas te 2 mln się znajdą, ale na pewno nie na 26 kwietnia.

Nawiasem mówiąc za 2 mln można kupić 2 EN57 z lat 80. do modernizacji, więc na marszałka nie ma co liczyć.
2015-03-05 14:28:54 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
Nooo jeszcze by się okazało, że rozwiązanie ze Świebodzkim wypali frekwencyjnie i wizerunkowo i trzeba będzie na stałe reaktywować przewozy pasażerskie do tego dworca i co wtedy? Ciężko będzie o wymówki, że nie da się, frekwencja niepewna, targowisko trzeba wywalić i nici będą z kolejnego biurowca/galerii handlowej w gmachu dworca. Podejrzewam, że pkp ręcami i nogami będzie się bronić, przed tego typu ambarasem.
2015-03-05 15:47:34 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Biurowiec czy galerie można wybudować nawet teraz. Inna rzecz, że PLK rzadko mówi prawdę. Lista nieprawd jest niezwykle długa. Można powiedzieć, że PLK ma kłamstwo w genach.
2015-03-05 16:16:12 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A nie pisałem, że uwierzę jak wjadą. KD to niech się zajmie przewozami bo nawet to im średnio wychodzi. A nie dywagacjami nt infrastruktury i możliwiściami wjazdu. [Admin: zmoderowano] To, że jest tor nie oznacza (w dzisiejszych czasach), że uruchomi się pociągi. Do tego potrzeba jeszcze srk (sprawnego) i takiego małe niuansu jak np. oświetlenie peronu, drogi dojścia/wyjścia z peronu, ect.
A to wszystko ma kosztować ok. 2 "baniek"
2015-03-05 16:38:35 Autor: MK
---.228.216.128
Oswietlenie peronu za 2 banki? Diamentowymi zyrandolami?
2015-03-05 16:41:11 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
Remont posterunku Grabiszyn ma potrwać co najmniej rok? Przecież mówili że wszystkie prace mają zakończyć się do grudnia kiedy wejdzie w życie nowy rozkład jazdy. Ktoś wie skąd te rozbieżności?
Przy okazji, z chęcią się wybiorę na Zachodni żeby przejechać się na Główny przez Gądów. Niepowtarzalna okazja żeby odbyć podróż liniami towarowymi po Wrocławiu.
2015-03-05 17:04:04 Autor: Jurek66
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
KD niech się lepiej zajmą swoimi połączeniami na innych liniach zamiast za wszelką cenę konkurować z busiarzami ze Świdnicy i Dzierżoniowa. Skoro ludzie wybiorą busy bo tak im będzie wygodniej, to OK - niech wybierają.Czy ta Świdnica jest pępkiem Dolnego Śląska, że najpierw uruchomiono darmobusy dla świdniczan które sponsorują wszyscy podatnicy, teraz robi się wszystko żeby mieszkańcy Świdnicy dojechali do centrum.

A inne linie ledwie zipią. Lwówek już zaorali, na podsudeckiej ciągłe odwołania i opóźnienia, podobnie na Wałbrzych - Kłodzko, na Szklarskiej taryfa taka, że pociągi wożą powietrze (tam jakoś nikt nie sponsoruje darmobusów), na zgorzeleckiej też ciągłe opóźnienia, przepełnione pociągi, odwołania... I niech ktoś teraz powie, że KD nie są uPOlitycznioną spółeczką działającą nie dla dobra pasazera, tylko na zawołanie POlityków. Świdnica, Trzebnica i Legnica, a reszta ledwo dyszy.
2015-03-05 17:31:17 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
dać zarządzać kolejarzom i wrócić do jednego PKP, a nie bawić się w spółki-spółeczki, to zaraz pieniądze znajdą się na modernizacje dworców, naprawy lokomotyw, modernizacje EZT, renowacje infrastruktury i gwarantuje że kolej wróci do czasów świetności, a tak to dalej będzie, ,niedasie" ile jeszcze lat mamy to słyszeć, żeby rząd zrozumiał??
2015-03-05 17:31:40 Autor: @UMWD
---.dynamic.gprs.plus.pl
I to jest coś za co ludzie PLK powinni pójść pod sąd. Najpierw spowodować ze posiadane mienie zamienia sie w ruinę, a potem niedoli ze to sie nie opłaca. To tak jakby fachofcy myśleli mię dalej niz 4-5 lat do przodu. Tak jakby raz zrobionej infry nie trzeba by było wiecej remontować. PADAKA!!
2015-03-05 18:08:27 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ z torów plk

Z tego co mi wiadomo WS jest stale obsadzone, a WS1 uruchamia się na czas manewrów zdawek, zwrotnice i semafory sprawne - jakie srk chcesz jeszcze uruchamiać przy 4 parach pociągów na dobę + szczątkowym ruchu do Dolkomu czy Centrozłomu? Wystarczy na na szlaku WS - Dworzec Świebodzki znajdzie się 1 szynobus, niemożliwe? Oświetlenie placu i okolic dworca jakieś chyba musi być, bo jak przemieszczam się po Robotniczej to pojedyncze latarnie się świecą. Jaki jest koszt postawienia 4-5 słupów oświetleniowych i położenie kilkudziesięciu metrów kabla, ustawienie kilku ławek i koszy na śmieci? Duże firmy budowlane robią o wiele większe inwestycje w plac prowadząc duże inwestycje budowlane. Podejrzewam, że kierownicy budów z Budimexu, Skanskiej czy Strabagu umarli by ze śmiechu, gdyby mogli zobaczyć kosztorys inwestorski peelki.
2015-03-05 18:20:18 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
2 mln zł. OK, wiadomo o co chodzi. Naiwny ten UMWD :D.
2015-03-05 18:25:55 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
@wasiu

Zacznij polemikę z UTK - szczególnie na temat srk
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2022
NUMER 03/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy numer "Rynku Kolejowego". Tematem głównym miesięcznika po raz pierwszy jest bowiem wojna. Nie mogło być jednak inaczej, skoro ta tragiczna sytuacja wpływa nie tylko na naszych sąsiadów, ale i na nas, na tak wiele sposobów. W numerze podsumowaliśmy zarówno działania podejmowane przez polskie koleje, w tym przewóz uchodźców i pomocy, jak i niesamowitą odwagę i poświęcenie kolejarzy Ukrzaliznyci. Wiele uwagi poświęcamy też wpływowi wojny na logistykę i gospodarkę. W pozostałej części numeru szczególnie polecamy naszą rozmowę z prezesem PKP PLK i materiały o programie Kolej Plus.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5