PKP Intercity otwiera na dworcu Warszawa Centralna nowoczesne Centrum Obsługi Klienta. Wyglądem przypomina ono bardziej wnętrze banku lub salonu telefonii komórkowej niż pomieszczenie na dworcu. Wyższy ma też być standard usług.
Według zapowiedzi prezesa PKP Intercity Jacka Prześlugi, klient zarówno z Polski jak i zagranicy zostanie tu wszechstronnie obsłużony. Pracownicy nie tylko sprzedadzą mu bilet, ale doradzą najkorzystniejszą promocję, na życzenie zamówią taksówkę, zarezerwują hotel, a nawet wyślą kwiaty pod wskazany adres.
PKP Intercity zamierza otworzyć kolejne COK, zarówno w Warszawie, jak i innych miastach Polski. Koszt inwestycji na Dworcu Centralnym to ok. 800 tys. zł.
Spółka chwali się wzrostem liczby pasażerów o 1,6 mln w stosunku do roku 2004. W 2005 z pociągów spółki skorzystało 9,5 mln osób (rok wcześniej - 7,9 mln). 100 mln zł wyniosły inwestycje w modernizację taboru. Rozbudowa systemu obsługi klienta pochłonęła 8,5 mln zł. Za tę kwotę wyremontowano 154 kasy spółki, zakupiono terminale do płatności karta w pociągu, uruchomiono sprzedaż biletów w Internecie oraz automaty biletowe na dworcach.
Przychody spółki w roku 2005 wyniosły ok. 890 mln zł. Na ten rok planowane jest podniesienie tej kwoty do 952 mln zł oraz dodatni wynik finansowy na poziomie 5 mln zł. Spółka chciałaby, aby w tym roku z jej pociągami przejechało 10,4 mln pasażerów. Planuje tez zatrudnienie ok. 140 osób, co zwiększy zatrudnienie do 2400 osób.