Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

PKP Intercity otwiera Centrum Obsługi Klienta

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-01-2006
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Informacja własna RK, 4 grudnia 2005

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
PKP Intercity otwiera Centrum Obsługi Klienta
PKP Intercity otwiera na dworcu Warszawa Centralna nowoczesne Centrum Obsługi Klienta. Wyglądem przypomina ono bardziej wnętrze banku lub salonu telefonii komórkowej niż pomieszczenie na dworcu. Wyższy ma też być standard usług.

Według zapowiedzi prezesa PKP Intercity Jacka Prześlugi, klient zarówno z Polski jak i zagranicy zostanie tu wszechstronnie obsłużony. Pracownicy nie tylko sprzedadzą mu bilet, ale doradzą najkorzystniejszą promocję, na życzenie zamówią taksówkę, zarezerwują hotel, a nawet wyślą kwiaty pod wskazany adres.
PKP Intercity zamierza otworzyć kolejne COK, zarówno w Warszawie, jak i innych miastach Polski. Koszt inwestycji na Dworcu Centralnym to ok. 800 tys. zł.
Spółka chwali się wzrostem liczby pasażerów o 1,6 mln w stosunku do roku 2004. W 2005 z pociągów spółki skorzystało 9,5 mln osób (rok wcześniej - 7,9 mln). 100 mln zł wyniosły inwestycje w modernizację taboru. Rozbudowa systemu obsługi klienta pochłonęła 8,5 mln zł. Za tę kwotę wyremontowano 154 kasy spółki, zakupiono terminale do płatności karta w pociągu, uruchomiono sprzedaż biletów w Internecie oraz automaty biletowe na dworcach.
Przychody spółki w roku 2005 wyniosły ok. 890 mln zł. Na ten rok planowane jest podniesienie tej kwoty do 952 mln zł oraz dodatni wynik finansowy na poziomie 5 mln zł. Spółka chciałaby, aby w tym roku z jej pociągami przejechało 10,4 mln pasażerów. Planuje tez zatrudnienie ok. 140 osób, co zwiększy zatrudnienie do 2400 osób.
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5