Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

PeBeKa: zarobek na stacji metra

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-07-2006
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Puls Biznesu, 25 lipca 2006

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
PeBeKa: zarobek na stacji metra
PeBeKa, spółka zależna giełdowego KGHM, ma swoje pięć minut. Kontrakty sypią się jak z rękawa. Tylko załoga jest niezadowolona.

Lubińskie Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa, spółka zależna od miedziowego potentata, zdobyło w Warszawie kontrakt wart 150 mln zł. Wspólnie z PRG Metro dolnośląska firma zajmie się w stolicy budową kolejnej części bielańskiej stacji metra - tunelu B-23 i stacji A-23 Młociny. Kontrakt jest obliczony na kwotę 300 mln zł.
- Przypadnie nam połowa tych pieniędzy. W przedsięwzięciu pełnimy role lidera i odpowiadamy za całość inwestycji oraz generalne wykonawstwo robót tunelowych. Nasz partner zbuduje m.in. stację Młociny - mówi Andrzej Matławski z PeBeKa.
To już kolejny warszawski kontrakt PeBeKa przy budowie metra. Spółka pracuje teraz nad budową tunelu B-20 i stacji A-20 Słodowiec. Lubinianie wygrali też przetarg na budowę trzypoziomowego parkingu w pobliżu stacji Marymont, przeznaczonego dla osób, które zamierzają zostawiać tam auta i przesiadać się do podziemnej kolejki.
Ale PeBeKa będzie mieć też zajęcie u siebie. Firma zaczęła prace przy największej inwestycji KGHM - Głogowie Głębokim Przemysłowym. Chodzi o dotarcie do ukrytego pod ziemią złoża. Tutaj jej pracownicy muszą przekroczyć barierę głębokości 1200 m.
Właśnie trudne warunki pracy są dla 1600 osób zatrudnionych w PeBeKa największym argumentem przy żądaniach zmniejszenia dysproporcji płacowych między nimi a górnikami oddziałów KGHM. Tamtejsza Solidarność podkreśla, że górnik Polskiej Miedzi zarabia ponad 7 tys. zł, a pracownik PeBeKa - 4 tys. Zł.
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5