Dokładnie pięć lat temu PCC Intermodal uruchomił pierwszy prywatny pociąg kontenerowy, który połączył Dolny Śląsk z nieistniejącym już terminalem kontenerowym VGN w Świnoujściu.
Wówczas intermodal w Polsce dopiero raczkował. PCC Intermodal zapowiadał jednak, że to pierwszy pociąg i jednocześnie początek nowej ery w przewozach intermodalnych w naszym kraju. Z dumą i satysfakcją możemy stwierdzić, że dotrzymujemy obietnic i konsekwentnie budujemy sieć regularnych połączeń intermodalnych. Dzisiaj oferujemy regularne przewozy kontenerowe między terminalami lądowymi w Brzegu Dolnym, Sławkowie, Krzewiu k. Kutna, Frankfurt /Oder oraz Herne, a terminalami morskimi w Gdańsku, Gdyni, Rotterdamie, Hamburgu i Bremerhaven.
PCC Intermodal S.A. uruchamia tygodniowo ponad 50 regularnych pociągów kontenerowych, które przewożą ładunki między terminalami w Polsce, Niemczech i Holandii. Ponadto organizujemy setki odwozów samochodowych ‘do’ i ‘z’ terminali lądowych, zapewniając naszym klientom wysokiej jakości ‘door to door’ serwis .
To było bardzo dynamiczne 5 lat. Uruchomiliśmy sieć regularnych połączeń kolejowych z Europą Zachodnią. Jako pierwsza spółka z branży z sukcesem zadebiutowaliśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych. Rozpoczęliśmy budowę najnowocześniejszego terminalu przeładunkowego w Polsce (Kutno).
Nie zamierzamy zwalniać tempa - kolejne pięć lat będzie niemniej pracowite. Planujemy dalszą rozbudowę sieci regularnych połączeń. Już testujemy pierwsze połączenia na wschód. Zamierzamy kontynuować budowę nowoczesnych i w pełni funkcjonalnych terminali przeładunkowych w innych rejonach Polski - po ukończeniu Kutna przechodzimy do kolejnych inwestycji, w tym m.in.: rozbudowy terminalu w Brzegu Dolnym.