Czy kolejna perspektywa budżetowa Unii Europejskiej będzie miała wpływ na kształt parku taborowego w państwach Europy Środkowej i Wschodniej? Jak skorzystają na tym polscy producenci taboru kolejowego, którzy coraz śmielej poczynają sobie na rynkach zagranicznych? Czy w Polsce i w innych krajach regionu pojawią się producenci z Chin? O tym i o innych tematach dyskutować będą uczestnicy Europejskiego Forum Taborowego, które odbędzie się w dniach 12-13 marca w Warszawie.
Europejskie Forum Taborowe poszerza tematykę corocznych konferencji "Perspektywy rynku lokomotyw", organizowanych w latach 2010-2013 przez TOR Konferencje. To największa i najbardziej prestiżowe spotkanie w Polsce poświęcone biznesowym i prawnym aspektom pozyskiwania taboru kolejowego. Kolejne edycje "Perspektyw rynku lokomotyw" były szansą dla krajowych i zagranicznych firm na pokazanie swoich produktów oraz zaprezentowanie projektów będących w fazie realizacji lub jeszcze tylko projektowej.
W latach 2010-2013 konferencjom tym udało się zgromadzić ponad 450 uczestników. Organizatorzy współpracowali z kilkudziesięcioma partnerami biznesowymi (Akiem, Bombardier, Siemens, Skoda Transportation, Newag Nowy Sącz, Pesa Bydgoszcz i in.). Po raz pierwszy zaprezentowano tam szczegóły dotyczące lokomotyw E6ACT "Dragon" i E4MSU "Griffin" (najpierw ZNLE Gliwice, potem Newagu).
Więcej informacji na temat Europejskiego Forum Taborowego, będącego poszerzeniem corocznych konferencji "Perspektywy rynku lokomotyw" na:
www.europeanrollingstockforum.eu