Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

Kampania reklamowa w pociągach

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-01-2005
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Begimo, 27 stycznia 2005

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
Kampania reklamowa w pociągach
Od połowy stycznia, w pociągach kursujących do miejscowości górskich prowadzona jest kampania plakatowa IDEA - PTK Centertel, prowadzona przez firmę Begimo, znaną z innych działań reklamowych prowadzonych na kolejach. W czasie trwania ferii zimowych w pociągach regionalnych, jak i pospiesznych, których trasy prowadzą do miejscowości górskich, prowadzona jest ekspozycja plakatów reklamowych.

Do realizacji akcji zarekomendowano pociągi regionalne, realizujące trasy Kraków-Krynica, Kraków-Zakopane, Kraków-Sucha Beskidzka, Katowice-Żywiec, Katowice-Wisła, Wrocław-Bystrzyca Kłodzka, Wrocław-Szklarska Poręba. Każdy z pociągów realizuje w ciągu doby od 4 do 7 tras. Eksponowane w nich plakaty o formacie B2 zamieszczono w najbardziej widocznych punktach wnętrza wagonów. Umożliwia to niezwykle atrakcyjną dla reklamodawcy, widoczną formę prezentacji treści reklamowych. W każdym pociągu przekaz prowadzony jest za pośrednictwem ok. 40 plakatów.
Do kampanii wybrano również pociągi pospieszne odbywające jedne z najdłuższych tras, których stacją docelową jest Zakopane. Plakaty reklamowe można spotkać w pociągach relacji Szczecin-Zakopane, Olsztyn-Zakopane, Gdynia-Zakopane. Wewnątrz wagonów pasażerskich umieszczono plakaty o formacie B3, w miejscach umożliwiających doskonałą widoczność zarówno od strony osób przebywających w przedziale, jak i przemieszczających się korytarzami pociągu. W 1 wagonie pasażerskim naklejono ok. 20 sztuk plakatów, w składzie całego pociągu średnio 160 sztuk.
Akcja plakatowa IDEA w pociągach potrwa do 15 lutego br. Jej celem jest dotarcie do młodzieży, podróżującej pociągami do miejscowości górskich, w czasie trwania ferii zimowych. Od 1 lutego nastąpi zmiana layoutu plakatów.
Od marca rozpocznie się prawdopodobnie pierwsza kampania zewnętrzna z wykorzystaniem pociągów. Na kilkunastu pociągach podmiejskich w Polsce na 3 miesiące umieszczone zostaną reklamy Kamis - Przyprawy S.A. Grafika reklamowa będzie się rozciągać na całą długość EZT - pas wysokości 0,95 m i długości 63 m.
Wcześniej Begimo wprowadziło okładki reklamowe do biletów kolejowych. Firma widzi w pociągach bardzo obiecujący obszar dla działań reklamowych ze względu na długi czas kontaktu z przekazem, oraz niewielką ilość bodźców konkurencyjnych w warunkach podróży.
Kolejny atut, zdaniem firmy, to możliwość wyboru konkretnego pociągu, dowolnej trasy, gdzie prowadzona będzie akcja. Pozwala to na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej, przemieszczającej się na terenie konkretnej części kraju.
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5