NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jesienne prace kolejowe w Trójmieście

| PKP PLK 10.12.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-12-10 12:38:34 Autor: Jaja
---.free.aero2.net.pl
3.30 !!!? a ile jechał najszybszy ekspres przed modernizacją !!!?
2013-12-10 12:45:33 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
10 dużych baniek za wydłużenie czasu jazdy o 10 minut,
plus kilkanaście miliardów za zabaweczkę dla paru mikoli,

Pięknie Kuźwa Pięknie Patologiczne Linie Kolejowe i PICeria do kwadratu ...
2013-12-10 12:47:25 Autor: ---
---.168.10.94
"RK" tak bardzo chce się odbić od poziomu zwykłego szmatławca a nie wie, że linia magistralna nr 9 ma koniec nie w Gdyni tylko w Gdańsku?!
2013-12-10 12:56:47 Autor: mkolei
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Na szlaku do stacji Gdańsk Wrzeszcz, trwa obecnie modernizacja trzech wiaduktów kolejowych – przy przystanku Gdynia Politechnika, przy ulicy Hallera oraz przy ulicy Miszewskiego." Gdynia Politechnika????? Nie ma takiego przystanku.

[Admin: dziękujemy, poprawiono]
2013-12-10 13:05:57 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Taka to "fachowość" tego portalu ...
2013-12-10 14:08:02 Autor: ---
---.168.10.94
@Maurycy__:

Jeśli zdarzy się jakaś wpadka merytoryczna (cóż, wszyscy jesteśmy ludźmi) na

www kurierkolejowy eu

to wystarcza 5 minut po umieszczeniu komentarza i błąd zostaje poprawiony, nawet z podziękowaniami! :-)
2013-12-10 14:19:57 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Warszawa - Gdańsk
W linii prostej 309 kilometrów.
Drogą - 376 km, znaczy trochę do koła.
Koleją 328 kilometrów.
Czas przejazdu 3h30' ???
To znaczy, że średnia poniżej setki ???
Po jaką ch...rę nam to Pseudolino.
Taką średnią byle turbokibel wykręci !!!
A nieco nowsze PESY czy NEWAGI to
tak na pół gwizdka.

Na tej linii powinien być czas około
2 godzin - góra 2 i pół.
2013-12-10 14:35:44 Autor: vvv
---.142.255.194
@GFM
Przecież docelowo będzie ok 2h30min.
Do czasu wybudowania i oddania do użytku ERTMS plus zakończenia wszystkich prac na linii ten czas będzie dłuższy.
2013-12-10 15:39:43 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
Autor artykułu dawno nie był w Trójmieście , na dzień dzisiejszy tj. 10 grudnia 2013 godzina 15,36 odcinki jednotorowe to : Pruszcz Gdański - Gdańsk Południe , Gdańsk Południe - Gdańsk Główny , Gdańsk Główny - Gdańsk Wrzeszcz , Sopot - Gdynia Orłowo .
2013-12-10 18:23:51 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ asz

Parę dni temu pisałem o tym ale zostałem zawrzeszczany przez "fachowców w dziedzinie",

po prostu na wymienionym przez Ciebie odcinku nic się od 3-ech a może i więcej lat nie dzieje,
a końca nie widać,
po prostu gdański Oddział PKP PLK przy ulicy Dyrekcyjnej 2/4 robi sobie totalne jaja, a raczej totalnie nic nie robi,

jak skończy się /może/ ten cyrk w okolicach 2018 2020, to linia od W-wy zacznie się sypać - patrząc na wykonawców z cyklu "łopateczka plus kopareczka" ...
2013-12-10 20:14:22 Autor: Bad Worm
---.adsl.inetia.pl
Maurycy, przestań trolllować i robić z siebie durnia. Od 3 lat nic się nie dzieje na całym odcinku Pruszcz-Gdynia? Kpisz czy o drogę pytasz? Sopot-Orłowo będzie oddany na dniach, Pruszcz-Gdańsk Główny jest bardzo blisko końca. Główna-Chylonia prawdopodobnie ruszy w styczniu. Przebudowa Wrzeszcza aktualnie się rozpoczyna, szlak do Głównego został już oddany a ewentualne zamknięcia wynikają pewnie z jakiś prac wykończeniowych. W środę przed południem ani z jednej ani z drugiej strony żaden z torów szlakowych nie był zamknięty a szyny widać, że są już mocno wyślizgane.
2013-12-10 21:16:20 Autor: amd
---.dynamic.mm.pl
Trasa Gdańsk Główny - Warszawa Wschodnia, rok 1986,
Superekspres "Kaszub", czas przejazdu 3 godz. 20min,
prędkość handlowa - 97 km/h i to wszystko przy prędkości
maksymalnej 120 km/h.

Teraz mamy mieć 160 może 200 km/h i czas przejazdu około
3,5 godziny...
Brak słów.
2013-12-11 06:44:05 Autor: Bad Worm
---.opera-mini.net
@amd: zmień źródło informacji. Kto i gdzie powiedział, że 3:30 to będzie docelowy czas jazdy z GDAŃSKA przy V=200? Tyle po prostu zajmie podróż w 2015 (jeszcze bez kabinówki) ale z GDYNI.
2013-12-11 10:03:33 Autor: xyz123
---.32.21.145
Maurycy masz rację. Ten cyrk jeszcze potrwa:) a "fachowców" zapraszam na przejazd z Iławy do Gdyni ;) ps. a co tak cicho o LCS Malbork :) Pół peronu w dwa lata :]
2013-12-11 10:51:31 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ Bad Worm

Czas na odcinku Gdynia - Gdańsk Gł. pozostanie niezmienny i będzie oscylował w granicach 20 minut,
żaden idiotyczny dziobak galaktyczny nie pojedzie na tym odcinku szybciej niż 100 - 120 km/h,
21 km, doliczając postoje Sopot, Oliwa, Wrzeszcz - da to min 20 minut,
i dipa blada,
tak że mamy w roku 2018-2020 czas jazdy od Gdańska Gł. do W-wy Wsch min 3 h 10 min.
za kilkadziesiąt miliardów zeta ...
2013-12-11 11:16:20 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Aha - a co do Twojego wcześniejszego postu - piszesz z działu propagandy z Dyrekcyjnej 2/4?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS