Dzisiaj do dyspozycji podróżnych PKP Intercity oddaje pięć infomatów – nowoczesnych stanowisk internetowych. Cztery kioski informacyjne ustawione są w hali głównej Dworca Centralnego, w Stefie Intercity, piąty w Centrum Obsługi Klienta.
Infomaty pełnić będą rolę dodatkowej, elektronicznej informacji kolejowej dla podróżnych korzystających z Dworca Centralnego. Urządzenia umożliwiają bezpłatne połączenie z wybranymi stronami internetowymi: www.intercity.pl, www.tlk.pl, www.pkp.pl. Za pośrednictwem infomatów podróżni będą mogli uzyskać informację o połączeniach, skomunikowaniach, cenach biletów na pociągi Intercity oraz ofertach promocyjnych.
Kioski informacyjne są uzupełnieniem informacji wizualnej – ekranów plazmowych umieszczonych w hali głównej Dworca, nad zejściem na perony. Na ekranach wyświetlane są bieżące informacje o kursujących pociągach.