Zadanie to wchodziło w skład przetargu rozpisanego przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei z Wrocławia. W procedurze wpłynęły dwie oferty. Początkowa szacunkowa wartość zamówienia wynosiła 757 114,74 zł, a całkowita końcowa wartość zamówienia to 959 336 zł.
Drugie zadanie wchodzące w skład przetargu to bieżące utrzymanie i konserwacja infrastruktury kolejowej linii nr 326 na odcinku Wrocław Zakrzów – Trzebnica od km 1,260 do km 19,903.
DSDiK we Wrocławiu wykonała rewitalizację linii kolejowej Szklarska Poręba – Harrachov na odcinku do granicy państwa (km 29,844 do km 43,138) w ramach Programu Operacyjnego Europejskiej Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Od poowy 2010 r. na linii zostały uruchomione regularne przewozy pasażerskie, po ponad 60 latach przywrócono ruch graniczny na tym odcinku. Połączenia obsługiwane są autobusem szynowym SA 134. Od rozkładu jazdy 2010/2011 kursują tam codziennie cztery pary połączeń (2 pary do Harrachova i 2 pary do Korenova). W okresie wakacyjnym, w soboty, niedziele i święta zostaną uruchomione dodatkowe dwa pociągi w relacji Szklarska Porębą Górna – Korenov – Szklarska Poręba Górna. Na rozkład jazdy 2011/2012 planowane jest uruchomienie 3 par pociągów w dni robocze oraz 3 par w dni wolne.