3 marca 2011 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział
w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na szlaku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa, etap I, odcinek Rzeszów – Jarosław”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania kwotę 20.900.000,00 PLN brutto.
Wpłynęło 9 ofert, złożonych przez :
1. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” Sp. z o.o. Wrocław,
- oferta na kwotę 20.645.721,90 PLN brutto.
2. LEONHARD-Weiss GmbH& Co KG Wrocław,
- oferta na kwotę 21.706.056,00 PLN brutto.
3. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa
- oferta na kwotę 18.860.323,34 PLN brutto.
4. STRABAG Sp. z o.o. Pruszków
- oferta na kwotę 21.362.277,45 PLN brutto.
5. Konsorcjum firm:
- Metrostar a.s. Praga Republika Czeska
- „PROJEKT – BUD” Sp. z o.o. Warszawa
- Subterra a.s. Republika Czeska
- oferta na kwotę 27.485.207,31 PLN brutto.
6. SCHWERBAU Niemcy
- oferta na kwotę 20.304.660,42 PLN brutto.
7. ALUSTA S.A. Poznań
- oferta na kwotę 21.983.552,18 PLN brutto.
8. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o.
- oferta na kwotę 18.081.260,76 PLN brutto.
9. Trakcja Polska S.A. Warszawa
- oferta na kwotę 27.345.406,32 PLN brutto.
Komisja przetargowa przystąpi do analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na odcinku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, na długości prawie 9 km, wymianę trzech rozjazdów w stacji Przeworsk, budowę 2 peronów na przystanku osobowym Pełkinie oraz wymianę słupów trakcyjnych przy torze nr 1, na długości ponad 200 m.