Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dworzec Warszawa Śródmieście ogrodzony. Zły stan techniczny?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
24-06-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Pawilony wejściowe dworca Warszawa Śródmieście zostały odgrodzone, a nad wejściami pojawiły się drewniane konstrukcje zabezpieczające .–Zabezpieczenie terenu wokół budynku ma związek z przygotowaniami do ekspertyzy jego stanu technicznego. Nie ma zagrożenia dla podróżnych – zapewnia Aleksandra Dąbek z biura prasowego PKP SA.

Płot pojawił się wokół obydwu naziemnych pawilonów wejściowych na dworzec Warszawa Śródmieście. Dodatkowo nad wejściami postawiono drewniane daszki. – Zabezpieczenie terenu wokół budynku ma związek z przygotowaniami do ekspertyzy jego stanu technicznego. To, jak długo zabezpieczenia będą ustawione, zależy od wyniku przeprowadzonej ekspertyzy – mówi Aleksandra Dąbek z biura prasowego PKP SA.

Również odgrodzono część przestrzeni wewnątrz budynków. – Wygrodzenie wewnątrz dworca zastosowano ze względów bezpieczeństwa w związku z planowanymi pracami na wysokościach. Zewnętrzne prace na wysokości mogą spowodować odpadanie niewielkich fragmentów tynku, które przez szyby dworca mogą dostać się do środka budynku – wyjaśnia Dąbek.

Wygrodzenia nie będą powodować zakłóceń w funkcjonowaniu dworca. Jak przekonują przedstawiciele PKP SA, korzystanie z dworca jest bezpieczne. – Nie ma zagrożenia dla podróżnych korzystających z obiektu – zapewnia Aleksandra Dąbek.

W nieokreślonej na razie przyszłości planowana jest kompleksowa modernizacja dworca. – Obecnie prowadzimy analizy, które pozwolą określić zakres modernizacji dworca Warszawa Śródmieście. Jest jeszcze za wcześnie, aby na tym etapie określić termin przebudowy obiektu – informuje Dąbek. Część zmian jest jednak znana. – Na dworcu pojawi się nowy system informacji dla podróżnych. W 2015 roku planujemy również montaż nowego monitoringu – mówi Aleksandra Dąbek.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PKP SA chcą przebudować dworzec w Lubartowie

Infrastruktura

PKP SA chcą przebudować dworzec w Lubartowie

Witold Urbanowicz 12 lipca 2023

Zobacz również:

Dworzec Warszawa Śródmieście w rejestrze zabytków

Infrastruktura

Dworzec Warszawa Śródmieście w rejestrze zabytków

Jakub Lewicki 03 stycznia 2021

Cztery tory na Dworcu Śródmieście. Korytarz do metra tylko do patelni?

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

PKP SA chcą przebudować dworzec w Lubartowie

Infrastruktura

PKP SA chcą przebudować dworzec w Lubartowie

Witold Urbanowicz 12 lipca 2023

Zobacz również:

Dworzec Warszawa Śródmieście w rejestrze zabytków

Infrastruktura

Dworzec Warszawa Śródmieście w rejestrze zabytków

Jakub Lewicki 03 stycznia 2021

Cztery tory na Dworcu Śródmieście. Korytarz do metra tylko do patelni?

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5