PLK wybrała agencję reklamową, która opracuje strategię i kreację kampanii „Bezpieczny przejazd". W jej ramach ma powstać aplikacja mobilna.
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe wybrała w przetargu agencje dsk i Partner of Promotion, by opracowały strategię i kreację kampanii „Bezpieczny przejazd”. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 2,5 mln zł netto –
poinformował portal Wirtualne Media.
Jak czytamy, przetarg na tę część powtórzono – w styczniu
wybrano tylko agencje: ClickAd – do obsługi mediowej kampanii, Hera Drukarnia – do produkcji materiałów drukowanych i Partner of Promotion – do obsługi PR i event marketingu. Budżet zaplanowanych na okres roku działań wynosi 12 mln zł netto.
W związku z umową dsk i Partner of Promtion, giełdowy producent gier komputerowych The Dust, poinformował niedawno, że podpisał list intencyjny dot. produkcji aplikacji mobilnych dla PKP PLK. – Zamówienie dla PKP Polskie Linie Kolejowe będzie kolejnym realizowanym przez nas projektem w branży kolejowej. W ubiegłym roku, w konsorcjum z naszą spółką dominującą, tj. Me & My Friends, stworzyliśmy trzy aplikacje mobilne na zlecenie Urzędu Transportu Kolejowego – powiedział prezes The Dust Jakub Wolff. Jak czytamy w komunikacie, w ramach projektu powstaną trzy produkty przeznaczone na urządzenia mobilne – aplikacja mobilna oraz dwie gry o charakterze edukacyjnym, w tym jedna w technologii VR lub AR, o łącznej wartości około 370 tys. zł netto.