Jak podaje „Polskie Radio”, jeden z brytyjskich przewoźników kolejowych przeprasza pasażerów, którzy na kilka godzin utknęli w przepełnionym pociągu.
W pociągu należącym do brytyjskiego przewoźnika First Great Western, na trasie z Penzance do stacji Londyn Paddington doszło do awarii. Z tego powodu około pół tysiąca podróżujących pociągiem pasażerów spędziło blisko 6 godzin bez jedzenia, picia, toalety i klimatyzacji.
„Sami podróżni opisywali sytuację jako "potworną", uważając, że zostali potraktowani jak bydło. Skład był przepełniony, w każdym z wagonów było po około 20-30 osób, które nie miały miejsc siedzących” – podaje „Polskie Radio”. Przewoźnik First Great Western wydał oświadczenie, w którym kierownictwo spółki przeprasza pasażerów za zaistniałą sytuację. Przewoźnik zapewnia, że podróżni otrzymają zwrot pieniędzy za bilety.
Jak podaje „Polskie Radio”, przyczyną zatrzymania pociągu na 5 godzin i 40 minut w okolicach Pewsey w Walii była awaria układu hamulcowego.
Więcej