Agencja Begimo realizuje dwutygodniową kampanię banku BPH na okładkach biletowych Ad-verto. Bank BPH to kolejny reklamodawca branży finansowej, który zdecydował się na akcję za pośrednictwem polskich kolei. Kampania Ad-verto dla BPH realizowana jest na 8 największych dworcach kolejowych - Warszawa, Kraków, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Wrocław, Poznań i Szczecin.
Podróżni zakupujący bilety, otrzymują je w bardzo atrakcyjnym etui, na którym znajdują się motywy reklamowe BPH. Layout okładek nawiązuje do projektów reklamowych banku, ukazujących się równolegle w telewizji i prasie."Cieszymy się faktem, iż kolejny, prestiżowy reklamodawca zainteresował się naszym sztandarowym produktem - Ad-verto. Obserwujemy w ostatnim czasie duże zainteresowanie ofertą Begimo i mamy nadzieję, że jest to tendencja wzrostowa" - Beata Cebula, Marketing Manager Begimo SA
Na powierzchni Ad-verto, promowana jest oferta pożyczek gotówkowych BPH "Pożyczka od ręki". Wysoka jakość produkcji okładek, oraz ciekawy motyw reklamowy, wzbudziły duże zainteresowanie wśród podróżnych, którzy jak wykazują badania bardzo wysoko oceniają ten nośnik.