Dnia 25 lipca 2006 w ramach kampanii PKP PLK oraz Komendy Głównej Policji "Bezpieczny przejazd zależy także od Ciebie" przekazano do użytku zmodernizowany przejazd kolejowy kategorii A w Starej Iwicznej pod Warszawą.
Uroczystego przecięcia wstęgi dokonali wójt gminy Lesznowola Maria Batycka-Wąsik oraz prezes PKP PLK Krzysztof Celiński, przedstawiciele instytucji, które pokryły koszty modernizacji. Inicjatorem sposobu finansowania przedsięwzięcia uwzględniającego wkład finansowy samorządu był poseł Janusz Piechociński, przewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury w kadencji 2001-2005. Gmina Lesznowola pokryła 50% wydatków związanych z modernizacją przejazdu.
Przejazd został poświęcony przez proboszcza parafii Zesłania Ducha Świętego w Starej Iwicznej Andrzeja Kwaśnika, zarazem kapelana Oddziału Prewencji Warszawskiej Policji.
Mimo, że ceremonia trwała tylko kilka minut, towarzyszyły jej dźwięki klaksonów zniecierpliwionych kierowców samochodów stojących za szlabanem. Właśnie z winy kierowców dochodzi do 97% wypadków na przejazdach kolejowych. Przejazd w Starej Iwicznej należał do jednego z najniebezpieczniejszych w okolicach Warszawy, gdyż znajduje się na skrzyżowaniu torów łączących Warszawę z Krakowem oraz ul. Słonecznej, łączącej stolicę z miejscowościami takimi jak Lesznowola, Madgalenka, Łazy oraz Sękocin Stary. Z tej trasy korzystają także mieszkańcy innych miejscowości, dla których objazd jest jedynym sposobem uniknięcia korków w Alei Krakowskiej.
Z popularności przejazdu nie byli zadowoleni mieszkańcy. Niekończący się sznur samochodów utrudniał ruch pieszym, wielu kierowców nie zatrzymywało się przed znakiem STOP przy przejeździe, co było przyczyną nawet do kilkunastu wypadków rocznie. W tej chwili rogatki przejazdowe obsługiwane są przez dróżnika, jest także sygnalizacja świetlna, co ma zapobiec wypadkom kolejowym spowodowanym przez nieuważnych kierowców.
Kampania społeczna "Bezpieczny przejazd zależy także do Ciebie", której twarzą i patronem jest Andrzej Hołowczyc, skierowana jest głównie do kierowców i ma na celu ograniczenie ilości wypadków na przejazdach kolejowych. W wielu krajach UE podobne kampanie społeczne odniosły skutek po kilku latach. W lipcu i sierpniu 2005, a więc w podczas trwania pierwszej edycji tej kampanii odnotowano o 23% mniej wypadków na przejazdach niż w latach poprzednich. Jak będzie w tym roku? Czekamy do końca sierpnia, prognozy jednak nie są optymistyczne. Mimo większej ilości ulotek i billboardów, w ciągu 24 dni trwania kampanii doszło do 13 wypadków na przejazdach kolejowych, w których zginęła jedna osoba, 10 zostało rannych.