NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Ukraina potrzebuje nawet 200 lokomotyw. Newag przed szansą?

| Rynek Kolejowy/Newag 20.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-19 13:56:59 Autor: Przemek IC
---.14.comtelnet.pl

Przemek IC
Nie na temat, ale Panowie...
W temacie o Forum Bezpieczeństwa Kolejowego "komentarze do tego artykułu zostały wyłączone". Ja rozumiem, posty obraźliwe czy wręcz poniżające kogoś to możecie usuwać, ale głosy konstruktywnej krytyki?
Atak personalny to nie to samo co krytyka (konstruktywna).
Skupcie się raczej na nie popełnianiu takich błędów, jak nazywanie sieci trakcyjnej "trakcją", bo to nie przystoi portalowi branżowemu, jakim jest Rynek Kolejowy.
2015-01-19 14:13:05 Autor: ziomal
---.dynamic.chello.pl
Tak z ciekawości- ktoś się orientuje w jaki sposób NEWAG transportował szerokotorowe lokomotywy do modernizacji? Czy były one modernizowane gdzieś na LHS, czy w Nowym Sączu?
2015-01-19 14:21:27 Autor: rdx
---.50.230.242
Normalnie zamienił im wozki z szerokich na waskie
2015-01-19 14:23:44 Autor: NewagLHS
---.153.88.211
Newag podobnie jak Pesa transportowala modernizowane maszyny na wózkach normalno torowych (w internecie da się znaleźc fotki. nie wiem czy nie na serwisie lhs.pl)
2015-01-19 14:25:32 Autor: zplkireaktywacja
---.static.ip.netia.com.pl
PrzemekIC:

Rzadko chyba czytasz RK. Jak się przyglądam od dawna na newsy RK, to w tematach informacji o konferencjach czy tego typu zdarzeniach komentarze są zawsze wyłączone. Co innego w relacjach z takich eventów.
2015-01-19 14:34:48 Autor: W_W
---.tktelekom.pl
No to po UŻ, Adrianek da radę:)
2015-01-19 14:35:53 Autor: NewagLHS
---.153.88.211
Zycze Newagowi owocnej współpracy i sukcesu. Pytanie do specjalistów w temacie. Czy projekt SUW2000 można zaadaptować do kół napędnych w lokomotywach. Marzy mi się taki HighSpeed Newagu z systemem rozstawu kół - jak TALGO
2015-01-19 14:48:48 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem sens tego, co powiedział pan Konieczek: Newag ma 100% udziału w rynku pojazdów modernizowanych przez Newag? No więc jest to pewien sukces, ale raczej sofistyczny, niż biznesowy. A przy okazji: jak tam ma się 100% udziałów w budowaniu włoskiej wąskotorówki?
2015-01-19 14:48:48 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem sens tego, co powiedział pan Konieczek: Newag ma 100% udziału w rynku pojazdów modernizowanych przez Newag? No więc jest to pewien sukces, ale raczej sofistyczny, niż biznesowy. A przy okazji: jak tam ma się 100% udziałów w budowaniu włoskiej wąskotorówki?
2015-01-19 14:52:48 Autor: 100
---.play-internet.pl
100% to oni mają w snach.Pesa jest 4 x wieksza
2015-01-19 15:34:27 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Projekt SUW2000 umarł, szkoda, bo to dobry projekt był.
2015-01-19 15:50:04 Autor: NewagLHS
---.153.88.211
Jesli chodzi o przejscie ukraińsko-polskie to podobno przez niefrasobliwość ukraińcow doszło do wykolejenia i projekt tam padł. Podobnież działa jeszcze na przejściu polsko-litewskim
2015-01-19 15:52:49 Autor: prowadzacy
---.echostar.pl
Uczciwie przedstawiony produkt na pierwszym zdjęciu - z otwartymi drzwiami. Drzwi w 6Dg otwierają się samoczynnie podczas hamowania. Dodając do tego mroźny powiew z nieszczelnych okien, głośny i mało wydajny system ogrzewania kabiny, ogólnie wysoki poziom hałasu w kabinie podczas pracy silnika, wyjdzie nam całkiem przyjemny dla operatora pojazd.
2015-01-19 16:00:41 Autor: SP45-116
---.warszawa.vectranet.pl
Boję się, że jak Polacy zabiorą się za reformowanie i jakąkolwiek pomoc merytoryczna dla UZ to skończy się gorzej niż u nas. Na szczęście oni mają bardzo silne Związki Zawodowe i na polskie metody się nie zgodzą.
2015-01-19 17:40:13 Autor: UAAZ
---.dynamic.chello.pl
Zaczeli doradzac i pomagac. Pierwsze rezultaty - ciecia, a to dopiero poczatek:

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/395886/
2015-01-19 17:41:41 Autor: UAAZ
---.dynamic.chello.pl
1.09.2015
Koleje przynosi liczby pociągów pasażerskich zgodnie z pasażerem
Koleje zmniejsza koszty w sektorze odległość transportu pasażerskiego pociągu. By 2014 utrata ruchu w tym segmencie wzrosła w porównaniu do roku 2013 roku prawie 1 mld. i wyniosła 4,2 mld USD. W sprawie organizacji ruchu pasażerskiego UZ sprawia, że przychody z ruchu towarowego, ale sytuacja w tym sektorze zbyt pogorszyła się od ubiegłego roku prowadzone 12,1% mniej ładunków niż w 2013 roku.

Analiza ruchu pasażerskiego wskazuje również spadek użytkowników kolei. Tak więc, w 2014 roku, przewieziono do odległego połączenia 81.500.000 pasażerów, co oznacza 33,2% mniej niż w 2013 roku, kiedy to 122 mln pasażerów prowadzi. To zwiększa koszty paliw i smarów, energii elektrycznej, elementów nawierzchni i innych.

Ze względu na ograniczone środki finansowe UZ zmuszeni, aby zobaczyć wielkość ruchu, w tym pociągi kursujące zmian częstotliwości i anulować nieopłacalna słabo zaludnione i pociągów. Tak więc, od drugiej połowy stycznia zmienia częstotliwość kursujące 4 pary pociągów, które będą uruchamiane ponownie w cztery dni:

- № 310/309 Odessa - Chersoniu. Od Odessie i Chersoniu od dnia 19 stycznia na cztery dni nieparzyste (a nie co drugi dzień);

- № 137/138 Odessa - Odessa. Od Czerkasy dnia 31 stycznia i następnie od 03 lutego liczb nieparzystych, gdy w ciągu czterech dni, z Odessy w dniu 1 lutego, a następnie od 4 lutego do parzystej liczby jeden raz na cztery dni (a nie codziennie);

- № 132/131 Chmielnicki - Chersoniu. Od Chmielnickiego od 1 lutego co cztery dni nieparzyste od Chersoniu 2 lutego, jak również, ale w liczbie parzystej (zamiast co drugi dzień);

- № 397/398 Czerkasy - Lwów. Od Czerkasy 01 lutego nieparzystej, co cztery dni, od miasta z dnia 2 lutego sparowane raz w ciągu czterech dni (zamiast codziennie).

Dodatkowo, dzień będzie trwał dwie pary pociągów Odessa obszarze wcześniej zasypywała codziennie:

- № 148/147 Odessa - Kijów. Z Odessy od 1 lutego do dnia po dniu na nieparzyste, Kijów od lutego 2 na nawet jeden dzień (zamiast codziennie);

- № 108/107 Odessa - Użhorod. Od Odessa 02 lutego dzień dla pary, z Użhorod od 3 lutego dzień dla liczb nieparzystych (zamiast na dobę).

W celu optymalizacji kosztów w sektorze pasażerskiego zostanie anulowana sześć par pociągów, ale są one już dostępne w alternatywnych szlaków transportowych innych pociągów pociągów odległość, jak i pociągów regionalnych i podmiejskich. Tak, odwołane następujące pociągi:

- № 144/90 - 89/143 Krzywy Róg / Dniepropietrowsk - Novooleksiyivka. Od Krzywy Róg i Dniepropietrowsku w dniu 19 stycznia, z Novooleksiyivka 20 stycznia;

- № 28/27 Kijów - Novooleksiyivka. Od Kijowie w dniu 19 stycznia, z Novooleksiyivka 20 stycznia;

- № 259/260 Nikołajew - Lwów. Od Mikołajowie 19 stycznia od miasta w dniu 20 stycznia;

- № 231/232 Dniepropietrowsk - Iwano-Frankowsk. Z Dniepropietrowsku w dniu 21 stycznia, Iwano-Frankowsk 22 stycznia;

- № 609/610 Charków - Lisiczańsk. Z Charkowa i Lysychanska 01 lutego;

- № 749/750 Kijów - Sztokholm. Od Kijowie w dniu 1 lutego, Tarnopolu 2 lutego.

Koleje nieustannie analizuje natężenie ruchu, a wraz ze wzrostem w jednym kierunku lub innego ruchu wielkości będą rozpatrywane....
2015-01-19 17:53:01 Autor: brr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Ukrainę to może te lokomotywy będą się nadawać, jak zrobią kabiny czarne - nie jasne, 2 razy wydajniejsze ogrzewanie i Webasto, które i tak często nie działa i jak dobrze kable zarobią, żeby same nie wypadały.
2015-01-19 17:53:03 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
..Dobrze ze Ukraina nie nalezy do EU..bo wtedy musialby byc przetarg i ofera z najnizsza cena wygrywa.. czyli firma z Rumuni z ST43 bylaby na topie.
Wysarczy pozbierac z Polski starce ST43.. przebudowac je..tzn.. wyremontowac do obecnych standartow i prosze.. gotowe.

Pesa wiec jest w najlepszej sytuacji, wykorzystaujac ten moment. Wystarczy podpisac umowe i gotowe. Bez przetargu.
2015-01-19 18:34:27 Autor: Kornel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mistrzu HH z DE

A co z przetargami na Ukrainie ma Unia Europejska?

W zasadzie w każdym cywilizowanym kraju istnieje instytucja zamówień publicznych. Na Ukrainie wyglądało to tak (mniej więcej rok temu): Przeprowadzanie procedur zamówień publicznych jest wymagane gdy zakładana wartość przedmiotu zamówienia przekracza 100 tys. UAH w przypadku towarów i usług (w sektorze budowlanym limit ten ustalony został na 300 tys. UAH) oraz 1 mln UAH w przypadku prac, przy czym podmiot zamawiający nie może dokonywać podziału zamówienia w celu obejścia procedur zamówień publicznych przewidzianych w ustawie.

Oczywiście, będąc koło tych, co będą ustalać zasady postępowania można spróbować ustalić je takie a nie inne, ale bez jaj...
2015-01-19 19:14:40 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No ten pociąg Kijów - Sztokholm to faktycznie musi być nierentowny
2015-01-19 20:32:57 Autor: Kornel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aron

Lenistwo wpisujących...

Jak się coś wrzuca, to trzeba jednak myśleć, a nie kopiować wujka Googla.

№ 749/750 Київ – Тернопіль. З Києва з 1 лютого, з Тернополя з 2 лютого.

Tarnopol czyli po ukraińsku Ternopil. Skąd Google wzięło Sztokholm, tego chyba nikt nie wie.
2015-01-19 23:32:13 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
Adrian z kolegami wiedział jak się ustawić :)
2015-01-20 10:45:06 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te lokomotywy nie nadają się na rynek Ukraiński. LHS ma siedem 16D to cztery stoją na warsztacie niesprawne.
2015-01-20 14:17:24 Autor: ZNTK
---.play-internet.pl
Po pojeżdżaniu po Adrianku komentarzy jeszcze nie wyłączono? Ohhh.
2015-01-20 17:40:20 Autor: Debss
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe czym zapłacą.
2015-01-20 17:54:33 Autor: hehe
---.play-internet.pl
Adrianek raz sprzedaje tramwaje Pesy raz lokomotywy Newagu...oj chłop ma łeb do interesów...pewnie prowizje się posypią to kieszeni Adrianka.
2015-01-20 20:49:20 Autor: inzynier
---.9.243.245
Nie ma sie czym podniecac. Ukraincy nie maja pieniedzy na uzbrojenie do walki z Ruskimi, a co dopoiero na jakies moderny lokomotyw. To tylko medialne bajanie.
2015-01-21 09:37:46 Autor: Przemek IC
---.14.comtelnet.pl

Przemek IC
W odpowiedzi na post zplkireaktywacja:
"PrzemekIC:

Rzadko chyba czytasz RK. Jak się przyglądam od dawna na newsy RK, to w tematach informacji o konferencjach czy tego typu zdarzeniach komentarze są zawsze wyłączone. Co innego w relacjach z takich eventów."
RK przeglądam codziennie, ale fakt faktem- że raczej z małą częstotliwością zaglądam na tematy o konferencjach itp. Jeśli już, to sprawdzam na wydzielonej ku temu stronie www. (www.tor-konferencje.pl).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS