NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Składy wagonowe za Flirty ze względu na wypadki

| Michał Szymajda 06.02.2017 92

Składy wagonowe za Flirty ze względu na wypadki
ED 160 FlirtFot. Michał Szymajda, RK
W ostatnich dniach kilka pociągów kategorii IC na co dzień obsługiwanych Flirtami zostało zastąpionych składami złożonymi z wagonów i lokomotywy. Zapytaliśmy producenta, który zajmuje się także ich utrzymaniem, o powody wyłączenia z ruchu dalekobieżnych ezt.
6 lutego PKP Intercity poinformowało, że „z przyczyn technicznych” zaszła konieczność zastąpienia składami wagonowymi 6 ezt. Również w poprzednich dniach kilka pociągów obsługiwanych na co dzień Flirtami musiało zostać zastąpionych wagonami i lokomotywą. Ze względu na to, że w sytuacjach awaryjnych za nowoczesne jednostki wysyłane są lokomotywy serii EU/EP07, zdolne prowadzić wagony z prędkością do 120 km/h, dochodzi do opóźnień.

– Flirty zostały czasowo wyłączone z obiegów ze względu na uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń kolejowych (uszkodzenia sieci trakcyjnej, najechanie na obiekty na torach). Stadler Polska dokłada wszelkich starań i cały czas aktywnie współpracuje z przewoźnikiem, aby wszystkie pojazdy możliwie szybko wróciły do eksploatacji. Trzy z nich powinny wyjechać na tory już w dniu dzisiejszym (6 luty 2017 dop. red.) – powiedziała Marta Jarosińska, rzeczniczka producenta – siedleckiego Stadlera.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS