NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Ryszard Leszczyński: 2015 rok upłynął w KZN Bieżanów pod znakiem Switchera

| Rynek-Kolejowy.pl 31.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-12-31 10:07:13 Autor: innocenti
---.devs.futuro.pl
to ile konkretnie rozjazdów zostało przewiezionych Switcherem? Jeden? Bo jakoś jak widzę, to stoi on bez ruchu od dłuższego czasu w Krakowie...
2015-12-31 10:36:02 Autor: śmigun
---.dynamic.chello.pl
Ilość przewozów jest pochodną siwz uwzględniających taką technologię. Bez tego żaden wykonawca nie zdecyduje się na transport w blokach. W tym roku takich zaplanowanych realizacji było "0" więc i TT i KZN zrobili akcje na własny koszt. A zapisów w Siwz nie było bo nie było wcześniej dostępnej technologii (wyjątkiem czasem CMK i wagony sprowadzane z Austrii) w tym roku dwaj producenci się spięli i mamy na miejscu dwa systemy - i już widać zmiany po stronie zamawiającego w zapisach przetargowych pojawiają się zapisy o transporcie techniką modularną.
2016-01-03 18:52:51 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Kiedy Besselery?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS