NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Rynek Kolejowy zaprasza na Innotrans

| Rynek Kolejowy 19.09.2016 0

Rynek Kolejowy zaprasza na Innotrans
Zapraszamy na targi Innotrans 2016Fot. RK
Jutro zaczyna się Innotrans – największa targi kolejowe w naszej części świata. W Berlinie nie zabraknie także naszej redakcji oraz przedstawicieli Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. W tym roku po raz pierwszy w historii przygotowaliśmy niezwykłe wydanie magazynu. Rynek Kolejowy pojawi się bowiem w wersji anglojęzycznej z czterema różnymi okładkami!
Polska kolej przez ostatnie lata bardzo się zmieniła. Zmiany te nie byłyby możliwe bez wykorzystania środków płynących z Funduszy Europejskich zarówno na projekty infrastrukturalne jak i taborowe. Bez kolejnych przetargów ogłaszanych przez urzędy marszałkowskie i krajowych przewoźników nie byłby możliwy rozwój takich firm jak Pesa czy Newag. Dzisiaj pojazdy, które wyjechały z zakładów w Bydgoszczy i Nowym Sączu możemy spotkać nie tylko na krajowych torach. Pasażerowie PKP Intercity mogą jeździć Dartami (Pesa), Flirtami (Stadler przy współpracy z Newagiem) czy Pendolino (Alstom). Nowego taboru nie brakuje też na Mazowszu, które dzięki Kolejom Mazowieckim i SKM Warszawa stało się regionem skupiającym znaczącą część kolejowego ruchu pasażerskiego.

Poprawę widać gołym okiem także w inwestycjach infrastrukturalnych, ale niestety nie na wszystkich trasach. Połączenia z Warszawy do Trójmiasta, Krakowa czy Katowic niemal dorównały najlepszym, zachodnim standardom. W skali całej sieci zarządzanej przez PKP PLK pozostało jeszcze wiele do zrobienia. Ten rok nie będzie najlepszy jeśli chodzi o skalę realizowanych projektów, a nowa unijna perspektywa finansowa wcale taka nowa już nie jest. W kolejnych latach możemy się jednak ciągle spodziewać miliardowych wydatków i dalszej poprawy sytuacji.

Staraliśmy się pokazać polską kolej jako niepozbawioną problemów, ale będącą niezwykle atrakcyjnym rynkiem na którym udało się rozwinąć wielu przedsiębiorstwom. To właśnie dla nich targi w Berlinie, podobnie jak krajowe TRAKO, stały jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych.

Polski rynek transportu szynowego ma się całkiem dobrze i mam nadzieję, że to będzie widać na targach. Już teraz zachęcamy do poszukiwania naszych magazynów. Zarówno najnowsze polskojęzyczne wydanie miesięcznika jak i anglojęzyczne wydanie specjalne będzie można znaleźć na stoiskach wielu krajowych firm. Szczególnej uwadze polecamy stanowiska Newagu, Plastwilu, Track Tec i Stadlera – to ich znajdziecie na naszej okładce.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Berlin (177)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Berlin (177)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS