Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity unieważnia drugą część zamówienia na naprawy EP09

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
24-10-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity unieważnia drugą część zamówienia na naprawy EP09
Fot. Igor Urbański, SM42.pl
Nie udało się rozstrzygnąć całego przetargu na 59 napraw okresowych dla lokomotyw elektrycznych serii EP09. PKP Intercity unieważniło drugą część postępowania.

W maju PKP Intercity rozpisało przetarg na w sumie 59 napraw na czwartym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EP09. Postępowanie przetargowe zamawiający podzielił na dwie części. W pierwszej znalazło się 31 lokomotyw elektrycznych, zaś w drugim – 28. Przewoźnik dla części lokomotyw wybierał naprawy również na kolejny okres – w sumie takich lokomotyw jest obecnie 46 sztuk.

W sierpniu doszło do rozstrzygnięcia pierwszej części w przetargu. O kontrakt starało się dwóch wykonawców – Pesa i Newag; obaj przekroczyli opiewający na wyniósł 46,3 mln zł kosztorys zamówienia. Producent z Bydgoszczy zaoferował prace za 63,9 mln zł brutto, zaś producent z Nowego Sącza – za 52,8 mln zł. Mimo znaczącego przekroczenia kwoty, jaką przygotowało PKP Intercity, przewoźnik zdecydował się o przyznaniu zamówienia Newagowi.

W przypadku części drugiej, gdzie do naprawy przeznaczonych ma zostać 28 elektrycznych lokomotyw udział zgłosiły trzy firmy. Ofertę mieszczącą się w budżecie zamawiającego złożył jedynie Olkol (dawniej ZNTK Oleśnica). Jak się okazuje, PKP Intercity musiało odrzucić oferty zarówno Olkolu, jak i Pesy. Jedyną ważną ofertę złożył Newag - na kwotę 47,7 mln zł. Jednak z uwagi na to, że cena znacznie przekraczała budżet, (41,8 mln zł) postępowanie zostało w tej części unieważnione.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5