NUMER 03/2017
NUMER 03/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Jak kolej wydaje unijne pieniądze?
szukaj
Śledź nas:

Newag wykona P4 Impulsów dla SKM Warszawa

| Martyn Janduła 14.02.2017 44

Newag wykona P4 Impulsów dla SKM Warszawa
fot. Martyn Janduła
SKM Warszawa zakończyła postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy czynności poziomu utrzymania P4 dla trzech swoich pojazdów typu 35WE. Udział w postępowaniu przetargowym zgłosił tylko jeden oferent i to jego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
Naprawę okresową mają przejść pojazdy o numerach fabrycznych 008, 009 i 010. Oprócz standardowych czynności, w tym malowania pojazdów, SKM zakłada też wykonanie prac dodatkowych, takich jak wymiana sterownika drzwi, tablic informacyjnych czy monitorów reklamowych. Dodatkowo SKM życzy sobie wymiany 48 kół monoblokowych (jedna jednostka 35WE ma 32 koła).

Na prace wykonawca będzie miał czas od 19 lutego do 20 września 2017 roku. SKM Warszawa przygotowała na zamówienie budżet w wysokości 13,284 mln złotych brutto. Natomiast ofertę w tym postępowaniu przetargowym złożył wyłącznie jeden oferent. Jest nim Newag, który zaoferował prace za 13,276 mln zł. Oferta zatem jest tańsza o ok. 8 tys. zł od założonego przez zamawiającego budżetu. Dodatkowo wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace.

Teraz przewoźnik informuje, że oferta nowosądeckiej firmy – która jest także producentem wspomnianych jednostek 35WE – została wybrana za najkorzystniejszą i w najbliższym czasie – w ciągu dziesięciu dni – ma zostać podpisana umowa.

Warto w tym miejscu także przypomnieć, że Warszawa planuje uruchomienie co najmniej dwóch nowych tras SKM. W związku z tym ten miejski przewoźnik myśli o zakupie 28 nowych pojazdów. Wkrótce SKM ma zacząć korzystać z własnej bazy utrzymaniowej Szczęśliwice.



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (1994)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (1994)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2017
NUMER 03/2017
Tematem numeru jest trwająca już od trzech lat perspektywa finansowa Unii Europejskiej. W raporcie sprawdziliśmy, jak przebiega wydawanie unijnych środków przez kolej i samorządy. O środkach UE rozmawialiśmy z dwoma kluczowymi osobami: Witoldem Słowikiem, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Przemysławem Gorgolem, dyrektorem z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Oprócz tego, w numerze podejmujemy "Piekielnie trudny temat" nowej linii kolejowej w Małopolsce i przyglądamy się przyszłości wąskotorówek. Rozmawiamy również z Macieje Lignowskim oraz Philippem Müllerem. Czytelników zainteresuje również z pewnością taborowe podsumowanie 2016 roku oraz relacja z wizyty w zakładach utrzymania taboru grupy Colas Rail we Francji. 


 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS