NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódź: Urząd Miasta jest gotów dopłacić do stacji Łódź Centrum

| Roman Czubiński 26.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-26 08:34:14 Autor: łłnn
---.google.com
Świetne wieści. Tunel jest bardzo ważną inwestycją, ale konieczne są w nim odpowiednio gęsto rozmieszczone przystanki dla kolei aglomeracyjnej - podobnie jak w Lipsku, gdzie również tunelem jeżdżą różne rodzaje pociągów, a w ścisłym centrum przystanki są co 300 metrów!
2015-06-26 09:15:17 Autor: p.
---.dynamic.chello.pl
@ łłnn

Nie przesadzaj z tymi 300 metrami w Lipsku! To kompletna bzdura!
Stacje w lipskim tunelu rozmieszczone sa co ok 700 metrow.
https://de.wikipedia.org/wiki/City-Tunnel_Leipzig
2015-06-26 12:31:20 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
I dobrze. Widać władza i decydenci muszą czuć na plecach oddech mieszkańców, żeby przygotowywać projekty dobrze, a nie po najmniejszej linii oporu. Niejedną inwestycję kolejową zabiła już byle jaka dokumentacja przygotowana byle jak przez firmę wyłonioną zgodnie z kryterium najniższej ceny, byle jak odebrana przez urzędników przy zerowym zaangażowaniu polityków, bo "byleby coś się działo."
2015-06-26 12:55:15 Autor: d3
---.146.96.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Władze Łodzi to niech lepiej dopłacą do budowy stacji metra pod stacją kolejową Łódź Centrum bo akurat jest to miejsce zarezerwowane od 50 lat na stację metra linii północ -południe nie wyobrażam sobie kosztów budowy stacji metra poniżej stacji PKP(-16m) Władze łódzkie (PO) są krótkowzroczne działają byle nałapać punktów do jesiennych wyborów.
2015-06-26 13:29:25 Autor: zyczliwy
---.dynamic.chello.pl
Hehe, Bużałek ekspertem. Toż on najprostszej rzeczy nie potrafi policzyć tylko wrzeszczeć potrafi. Dlaczego nie pytacie prawdziwych fachowców jak np. dra Jacka Wesołowskiego?
2015-06-26 15:01:51 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
POwierzcie budowę tego tunelu Trupolowi. Wtedy będziecie mogli obiecankować co najmniej do końca stulecia.
2015-06-26 17:29:38 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zyczliwy:
"Hehe, Bużałek ekspertem. Toż on najprostszej rzeczy nie potrafi policzyć tylko wrzeszczeć potrafi. Dlaczego nie pytacie prawdziwych fachowców jak np. dra Jacka Wesołowskiego?"
[Admin: zmoderowano]
2015-06-26 21:03:37 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
"metro w Łodzi" xDDDDD
2015-06-27 02:46:16 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Ave Ja:
""metro w Łodzi" xDDDDD"
Podziemna kolej miejska.
2015-06-27 23:21:36 Autor: łłnn
---.google.com
@p.:

Co 600 metrów. 300 metrów to była literówka. Odstęp między końcami peronów w Lipsku to 460 metrów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS