NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Azerbejdżan chwali się nowym dworcem głównym i pociągami Stadlera

| Jakub Madrjas 18.03.2017 63

Azerbejdżan chwali się nowym dworcem głównym i pociągami Stadlera
Fot. yt
Azerbejdżan chwali się nowym dworcem głównym i pociągami Stadlera
Azerbejdżan chwali się nowym dworcem głównym i pociągami Stadlera
W ubiegłym miesiącu w stolicy Azerbejdżanu Baku otwarto po modernizacji główny dworzec kolejowy. Został zaprezentowany na efektownym filmie, na którym widać również nowe pociągi Stadlera.
Budynek dworca pochodzący z XIX wieku został odrestaurowany z zewnątrz i dostosowany do współczesnych potrzeb w zakresie wnętrz. Utworzono nowe punkty kasowe, handlowe i gastronomiczne, windy dla pasażerów czy pomieszczenia dla dzieci. W obiekcie udostępniony został bezpłatny Internet. Renowacji został też poddany budynek administracyjny Kolei Azerbejdżańskich ADY.

Na filmie widać również pociągi Kiss, które dostarczył Stadler za 70 mln euro. To nie jedyny kontrakt producenta z ADY. W 2014 roku Stadler podpisał kontrakt na dostawę 30 wagonów, z których złożonych zostanie dziesięć zestawów do obsługi trasy Baku-Tbilisi-Kars-Stambuł. Pisaliśmy o nich w tym miejscu.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Stadler (0)
(0)

Więcej z regionu:

Azerbejdżan (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Stadler (0)
(0)

Wiecej z regionu:

Azerbejdżan (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS