Partnerzy serwisu:
Biznes

Karmar zbuduje zaplecze dla ŁKA?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester

Data publikacji:
20-07-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Karmar zbuduje zaplecze dla ŁKA?
Znamy już oferty, które wpłynęły w części dotyczącej budowy zaplecza taborowego w przetargu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Najniższą złożyła firma Karmar, z grupy francuskiego giganta Bouygues, która ma też kontrakt na budowę zaplecza dla pociągów Pendolino PKP Intercity.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna przeznaczyła 55,35 miliona złotych, na budowę zaplecza taborowego na stacji Łódź Widzew. Zamówienie składa się zarówno z prac projektowych, jak i budowlanych dla tej inwestycji oraz wyposażenia hali w maszyny i urządzenia służące do utrzymania technicznego. Wykonawca ma także przeszkolić pracowników ŁKA w zakresie obsługi wyposażenia hali. Zaplecze ma powstać do 31 maja 2014 roku. Kryteriami w ocenie ofert jest cena (90% oceny) i gwarancja (10% oceny). Wykonawca hali utrzymaniowej będzie musiał również uzyskać wszystkie konieczne decyzje administracyjne, z wyjątkiem decyzji lokalizacyjnej i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację.

W części dużego przetargu, obejmującego dostawę taboru i budowę hali, na te drugą część zamówienia wpłynęło 5 ofert. Oferta Trakcji-Tiltry opiewa na kwotę 67,95 mln złotych brutto i obejmuje 36 miesięcy gwarancji. Budimex zaproponował 67,83 mln złotych i 36 miesięcy gwarancji. Konsorcjum Karmar i Tor-Kar-SSon chce za budowę hali najmniej - 63,59 mln złotych, przy 60-miesięcznej gwarancji. Najdroższa jest oferta konsorcjum Doraco i Feroco, warta 72,62 mln złotych przy 3-letniej gwarancji. Oferta konsorcjum w składzie "Agat" i BinŻ kosztuje 65,16 mln złotych - również z 3-letnią gwarancją.

O otwarciu ofert w części zamówienia dotyczącej taboru można przeczytac tutaj.

Hala przeglądowo-naprawcza zlokalizowana będzie w rejonie stacji Łódź Widzew, na obszarze o powierzchni blisko 4,5ha. Obiekt ma mieć zaplecze socjalne, magazynowe i warsztatowe, oraz zostać wyposażona w maszyny i urządzenia służące do utrzymania pojazdów do poziomu P3 włącznie. Wykonawca musi też włączyć ją w układ stacji Łódź Widzew, oraz zbudować drogi dojazdowe do zakładu. Zaplecze ma też zostać wyposażone w podczyszczalnię ścieków. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zelów: Autobusów ŁKA nie zastąpi pociąg

Pasażer

Zelów: Autobusów ŁKA nie zastąpi pociąg

Kasper Fiszer 04 lutego 2024

Łódzkie zapowiada przetarg na kolejnych 13 busów ŁKA

Zintegrowany transport

Codzienne pociągi do Spały? Są przesłanki, nie ma decyzji

Pasażer

ŁKA: Jesteśmy liderem pozyskiwania nowych pasażerów

Pasażer

ŁKA: Jesteśmy liderem pozyskiwania nowych pasażerów

Kasper Fiszer 04 października 2023

Zobacz również:

Zelów: Autobusów ŁKA nie zastąpi pociąg

Pasażer

Zelów: Autobusów ŁKA nie zastąpi pociąg

Kasper Fiszer 04 lutego 2024

Łódzkie zapowiada przetarg na kolejnych 13 busów ŁKA

Zintegrowany transport

Codzienne pociągi do Spały? Są przesłanki, nie ma decyzji

Pasażer

ŁKA: Jesteśmy liderem pozyskiwania nowych pasażerów

Pasażer

ŁKA: Jesteśmy liderem pozyskiwania nowych pasażerów

Kasper Fiszer 04 października 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5