NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]

| inf. prasowa 16.07.2017 20

Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Fot. PKP PLK
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Warszawa: Rozebrane wiadukty na linii obwodowej. Na horyzoncie nowe perony [zdjęcia]
Polskie Linie Kolejowe podkreślają, że sprawnie przebiegają prace na linii obwodowej w Warszawie. Już rozebrano wiadukty nad czterema ulicami, znikają stare perony Warszawa Zachodnia, Warszawa Kasprzaka, Warszawa Koło. Wykonawca zdemontował sieć trakcyjną i tory. Podczas prac skrócono czas zamknięcia ul. Wolskiej, ograniczony jest teren robót na ul. Kasprzaka. Utrzymany jest harmonogram inwestycji wartej 200 mln zł, która istotnie poprawi komunikację dla mieszkańców Warszawy.
Linia obwodowa ma przede wszystkim służyć w przyszłości jako objazd, kiedy PKP PLK przystąpi do przebudowy warszawskiej linii średnicowej. Skorzystają z niej pociągi dalekobieżne, natomiast przez centrum Warszawy pojadą pociągi aglomeracyjne i regionalne. 

Prace te pozwolą w przyszłości zwiększyć przepustowość tej linii. Ma to zapewnić sprawniejszą komunikację kolejową w aglomeracji warszawskiej. Na stacji Warszawa Główna Towarowa wykonawca wybuduje Lokalne Centrum Sterowania. Obiekt zarządzania ruchem pozwoli usprawnić przewozy po zachodniej stronie Warszawy. Po przebudowie lepiej będą też dostosowane do ruchu towarowego stacje Gołąbki i Jelonki.

O pełnym zakresie prac na linii obwodowej w Warszawie pisaliśmy tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (3194)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Warszawa (3194)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS