NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pomorze: Będzie remont linii Kościerzyna – Chojnice

| pr, Rynek Kolejowy 12.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-12 09:06:04 Autor: Teresa Rozwora
---.adsl.inetia.pl
Będzie na to jakiś przetarg czy zrobią to metodą chałupniczą?
2015-01-12 09:10:53 Autor: ks
---.internetdsl.tpnet.pl
Proszę mi przypomnieć wg jakich przepisów podniesienie prędkości z 50-80 do 100-110km/h jest remontem? O ile mi wiadomo prędkość to parametr techniczny a zatem jego podniesienie to jest modernizacja linii. Ale czego się to nie wymyśla żeby przeszło na zgłoszenie.
2015-01-12 09:13:07 Autor: 111
---.internetdsl.tpnet.pl
Skoro piszą remont to pewnie pójdzie wewnątrz PLK-i. Pewnie PPMT.
2015-01-12 09:53:17 Autor: zbychu
---.um.torun.pl
@ks
O tym czy jest to remont (zgłoszenie) czy "modernizacja" (pozwolenie na budowę) decyduje zakres robót, a nie docelowa prędkość.
2015-01-12 10:19:47 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Obstawiam ciągłą wymianę podkładów/szyn z obecnych na staroużyteczne z E65 i tylko na tych odcinkach, gdzie dziś obowiązuje Vmax 50 km/h. Na pozostałych pojedyncza wymiana.
2015-01-12 10:51:27 Autor: chojniczanka
---.dynamic.chello.pl
Tu nie chodzi o czas jazdy z Chojnic do Gdanska. Ten mozna poprawic ograniczajac postoje tura. Chodzi o polepszenie komunikacji dla Brus i Lipusza. Podawanie czasu jazdy miedzy Chojnicami a Trojmiastem jako powod modernizacji linii swiadczy o braku zrozumienia istoty problemu.
2015-01-12 11:13:50 Autor: Zenon
---.adsl.inetia.pl
A czy Urząd Marszałkowski woj. Pomorskiego planuje wogole połączenia Trójmiasto-Chojnice przez Kościerzynę bo w tej chwili nie ma takiego połączenia i obawiam się ,że po tym remoncie też nic nie będzie.
2015-01-12 11:39:10 Autor: chojniczanka
---.dynamic.chello.pl
@Zenon

są połączenia z przesiadką w Kościerzynie.
2015-01-12 11:45:09 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
marzy się sezonowy pociąg z Warszawy przez Działdowo-Brodnica-Grudziądz- Chojnice-Kościerzyna- Gdynia.
A może taką trasą nad morze
2015-01-12 12:31:35 Autor: piotr cepa
---.16.7.37
Mnie się marzy podróż nad morze z ŁODZI przez Zakopane.
2015-01-12 13:26:29 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
@gustaw

Zapomnij marzycielu. Między Lidzbarkiem a Brodnicą nie ma jazdy.
Na wielu innych odcinkach tylko ruch towarowy.
A zresztą ilu fanatyków zdecydowałoby się na taką podróż?
2015-01-12 15:10:32 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
@Podróżnik @Gustaw
Najlepiej było by puścić i to niekoniecznie sezonowy Warszawa - Działdowo - Brodnica - Grudziądz - Chojnice - Szczecinek - Kołobrzeg a jakby do tego doszła elektryfikacja to byłoby tak jak powinno być. Co prawda z tą elektryfikacją to może trochę przesadziłem ale ale pomiędzy Chojnicami a Szczecinkiem to i tak prędzej czy później ja zrobią.
2015-01-12 16:42:55 Autor: GST
---.107.193.limes.com.pl
Przewoduje się zwiększenie prędkości na Tczew - Chojnice do 120 kmph, wiadomo ?
2015-01-12 17:07:35 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@scorpio
Chłopaku chyba tym razem dobrze obstawiasz. No bo niby skąd mieliby brać? Ale to chyba dobrze , co?. Pozdro.
@gustaw
Już była i się zmyła , marzycielu.
@ piotr cepa
Twoje marzenia są mi bliskie (-;
@Tomh
O..jesteś marzycielem dużego formatu. Jest grubo.
@ GST
W 22 wieku , a może nie? (-;
2015-01-12 18:18:09 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@ podróżnik
Tam nie ma jazdy w tym sensie że nic nie kursuje. Ale chyba szlak jest przejezdny , do tego w dobrym stanie. W 2009 pośpiech jeździł tam 80 km/h. Ale teraz mogą być już 5 - letnie sosenki. I to już wszystko. Mikole , BACZNOŚĆ !!! Do marzeń przystąp. SPOCZNIJ...
2015-01-12 18:28:55 Autor: brema
---.dynamic.chello.pl
@ks

Może być remont i to bez wiekszego problemu. Ponieważ "remont" to przywrócenie prędkości projektowej na danym odcinku". Widocznie tutaj jak bydowano linie to była to prędkość zapewne 120km/h, ale że takiej kasiorki nie mają aż na większe prace to robią półśrodki... :)
Inna kwestia jeśli jest to sprawa kiku podkładów (zapewne ze starymi torami) to pytanie czy te "normy bezpieczeństwa" dot. prędkości nie są zbyt wyśrubowane, a ograniczenia zaniżone?
2015-01-12 18:48:25 Autor: chojniczanin
---.petrus.pl
Uwazam, ze sa to przedwyborcze obiecanki P. Lamczyka!!!
Zapewne, modernizacja ruszy po wyborach!! He, he!
2015-01-12 19:02:54 Autor: Mat432
---.play-internet.pl
Teraz mozecie sie dopiero bać. Jeśli najlepsi z najlepszych..PLK Gdansk zacznie tam kopac to ulala...do 2030 nie skonczy..a pozniej poprawki. Bedzie cyrk jak na E65. Jechalem..dziekuje.
2015-01-12 19:16:15 Autor: gogol
---.ptim.net.pl
Ciekawe czy dalej będą jeździć SN81...
2015-01-12 19:22:20 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Linia 211 jest bardzo klimatyczna, lecz przy obecnym czasie przejazdu i rzadkim kursowaniu pociągów się niestety marnuje, więc jak ten remont dojdzie do skutku to będzie bardzo dobra rzecz.
2015-01-12 20:18:42 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@beblin
To zależy, jeśli oprócz ruchu pasażerskiego pójdzie tędy cięższy ruch towarowy to szyny S49 i podkłady strunobetonowe z przytwierdzeniem śrubowym długo nie wytrzymają. Więc lepszym rozwiązaniem jest od razu wymiana podkładów na INBK-7 (mogą być staroużyteczne) i szyny UIC60 (także reprofilowane staroużyteczne, częściowo nowe). Wiesz dlaczego upieram się przy strunobetonach sprężystych i ciężkich szynach? Bo do Osławy Dąbrowy będą "walić" gruchy a puszczanie lokomotyw ST44 na objazdach i planowych gruchach do Osławy rozwaliło tą linię. Co mamy więc? Zakaz wjazdu sześcioosiowców, ograniczony ruch towarowy i kijowy pasażerski, przez co linia na siebie nie zarabia. Ot co. A węglówkę w końcu rozgrzebią więc trzeba będzie na szybko wykombinować trasę objazdową (nauczeni doświadczeniem z Rail Baltici).
2015-01-12 20:36:57 Autor: bebljn
---.108.152.137.wlantech.pl
@scorpio
To "To zależy" . To znaczy , zależy ,jak rozumiem, skąd będą brać staroużyteczne? Ja nie wiem. Ale jeżeli pod ruch towarowy , jak tam napisałeś (nie zauważyłem abyś się przy czymś upierał , no, ale skoro tak mówisz...) to wiadomo że materiał musi być solidniejszy, ale to przecież nie przeszkadza w ruchu pasażerskim. Kontekst Twojego postu jest dla mnie, sorry... , trochę niejasny. Może dlatego że piszesz o linii Lipusz- Bytów , o której nie ma nic w artykule.
2015-01-12 21:13:54 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@beblin
Może się nieprecyzyjnie wyraziłem. Tak chodziło o planowe "gruchy" do Osławy Dąbrowy oraz "objazdy" węglówkowe, związane głównie z pracami utrzymaniowymi - rok lub dwa lata wstecz wykoleił się towarowy na moście w Olpuchu, winny był wagon ale mostownice też nie były w najlepszym stanie. Na stacjach też drewno zaczyna gnić a z przepustowością jest problem bo wyrżnięto sporo mijanek.
2015-01-12 21:35:06 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
@scorpio
Jesteś diablo nieprecyzyjny. Raz o gruchach w Osławie (liniia do Bytowa , niezwiązana z tematem) . Teraz znów o węglówce w kiepskim stanie. To chyba oto chodzi że jak ją będą remontować to objadą przez Chojnice - Lipusz. Tak?
2015-01-13 09:48:52 Autor: Arek1
---.cable.net-inotel.pl
Burmistrz Chojnic nazywa się Arseniusz Finster.
2015-01-13 10:37:59 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@beblin
Linia do Bytowa jest pośrednio związana z tematem bo jak dostarczysz towar, skoro roboty torowe masz na północnej części D29-201 od Kościerzyny w górę a od południa wyrżnięta większość stacji. Do tego niedługo zacznie się jej remont od Szlachty do Kościerzyny. Jak więc pokierujesz skrajniowce oraz ciężkie towarowce do Gdyni Portu jak nie wyremontowaną linią D29-211? Podczas wykolejenia pod Olpuchem właśnie tędy kierowano towarowce.
2015-06-05 16:47:20 Autor: dres
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mamy juz czerwiec, a remont linni nie rozpoczety...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS