NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PLK przebuduje sieć trakcyjną na linii 62

| Michał Szymajda 19.05.2017 0

PLK przebuduje sieć trakcyjną na linii 62
PLK przebuduje sieć trakcyjną na linii 62Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz przebudowa sieci trakcyjnej na dwutorowej linii kolejowej nr 62 na odcinku od km 54,305 do km 60,658. Zostaną wykonane w ramach projektu „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku Tunel – Bukowno – Sosnowiec Płd.”.
Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, decyzji i pozwoleń oraz wykonanie wszystkich robót budowlanych. PKP PLK zwraca szczególną uwagę, iż całość przedmiotu zamówienia powinna być wykonana zgodnie ze Standardami Technicznymi.

PKP PLK przewiduje udzielenie podobnych zamówień, które mogą zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą. Prace mają się rozpocząć 1 września 2017 i potrwają do 8 czerwca. Oczywiście nie znaczy to, że przez cały ten czas zobaczymy pracowników w terenie – ponieważ na ten okres składa się także projektowanie robót.

Łączna wartość wszystkich robót to według PKP PLK 8,1 mln zł netto. Prace będą finansowane z funduszy własnych zarządcy infrastruktury. PKP PLK oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny (70%) i doświadczenia personelu oferenta (30%). Oferty można składać do 27 czerwca 2017.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Sosnowiec (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Sosnowiec (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS