NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Nowe perony na linii z Zawiercia do Dąbrowy Górniczej

| Martyn Janduła 06.04.2017 37

Nowe perony na linii z Zawiercia do Dąbrowy Górniczej
Fot. Loxley, CC BY-SA 3.0
PKP PLK zamierzają poprawić przepustowość linii z Zawiercia do Dąbrowy Górniczej. W planach jest dobudowa trzech jednokrawędziowych peronów na trzech przystankach przy linii kolejowej nr 186.
PKP PLK rozpisały przetarg, którego przedmiotem zamówienia jest poprawa przepustowości na ciągu E65 na odcinku Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, poprzez zabudowę dodatkowych peronów na linii kolejowej nr 186. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych”.

Przetarg prowadzony jest w systemie „projektuj i buduj”, co oznacza, że wykonawca najpierw przygotuje dokumentacje projektową, na podstawie której, przystąpi w kolejnym etapie do realizacji robót. Zakres dotyczyć będzie takich branż jak obiekty obsługi podróżnych, telekomunikacja, elektroenergetyka trakcyjna oraz kolizje z sieciami zewnętrznymi.

Prace obejmą ok. 17-kilometrowy odcinek linii kolejowej nr 186 Zawiercie – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice od km 274,855 do km 291,722, zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego. Do zadań wykonawcy należeć będzie budowa nowych peronów na przystankach osobowych Wiesiółka, Chruszczobród i Dąbrowa Górnicza Sikorka. Firma będzie zobowiązana wybudowć zewnętrzne, jednokrawędziowe perony dostosowane do parametrów obowiązujących przepisów. Oznacza to, że ich nowa wysokość wyniesie 0,76 metra, a długość – 200 metrów. Nawierzchnia zostanie utwardzona płytami betonowymi. W Wiesiółce nowy peron znajdzie się przy torze nr 1 tuż na wysokości peronu przy torze nr 2, w Chruszczobrodzie peron zewnętrzny znajdzie się przy torze nr 4, zaś w Dąbrowie Górniczej Sikorce – wzdłuż toru nr 4. Dodatkowo w Wiesiółce przewidziano wydłużenie peronu przy torze nr 2 o 50 metrów.

Na peronach znajdzie się pełne wyposażenie małej architektury. Pojawią się wiaty, ławki, kosze na śmieci, gabloty informacyjne oraz pełne oznakowanie. Budowa nowych peronów pociągnie za sobą konieczność przebudowy urządzeń sieci trakcyjnej nad układem torowym.

Prace mają zostać zakończone do 31 października 2017 r. Wadium w tym przetargu wynosi 90 tys. zł. Składanie ofert trwa do 16 maja 2017 roku. Cena w kryteriach oceny stanowi 90%. Resztę punktów wykonawcy uzyskają za termin gwarancji na roboty budowlane.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

śląskie (377)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

śląskie (377)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS