NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Alstom otrzymał zamówienie na dostarczenie 150 ezt we Włoszech

| Alstom 08.08.2016 54

Alstom otrzymał zamówienie na dostarczenie 150 ezt we Włoszech
Alstom wyprodukuje dla Trenitalii 150 eztfot. Alstom
Alstom dostarczy włoskiemu przewoźnikowi krajowemu Trenitalia 150 nowych pociągów regionalnych średniej pojemności w ramach zamówienia ramowego o wartości około 900 milionów euro. Zamówienie zawiera opcję na realizację usług utrzymania. Pierwsza cześć zamówienia dotyczy 47 pociągów o łącznej wartości 240 milionów euro. Spodziewany termin rozpoczęcia dostaw pierwszych pociągów przez Alstom to początek 2019 roku.
– Zamówienie to potwierdza, że w ciągu ostatnich 15 lat nasza spółka wykonała wspaniałą robotę w dziedzinie transportu regionalnego. Spółka Alstom uzyskała znakomite doświadczenie z zakończonego powodzeniem przedsięwzięcia dotyczącego pociągów Coradia Meridian, w trakcie którego w pełni spełniono wymogi klienta w zakresie terminów realizacji, jakości produktu i niezawodności. To nowe zamówienie to dla nas szansa, żeby być bliżej klienta i kontynuować współpracę z włoskimi regionami i spółką Trenitalia, doskonaląc transport lokalny w kraju – oświadczył Andreas Knitter, pierwszy wiceprezes grupy Alstom na Europę.

Coradia znana we Włoszech

Nowe pociągi regionalne średniej pojemności dla spółki Trenitalia to pojazdy jednopoziomowe dostępne w dwóch wersjach o różnej długości, które oferują maksymalnie 321 miejsc. Rozwiązanie to jest dostosowane do różnych konfiguracji i potrzeb w zakresie liczby miejsc, zarówno w transporcie regionalnym, jaki i podmiejskim. Pociąg oferuje szeroki wybór wnętrz, wyposażenia dodatkowego i kolorystyki, które można w łatwy sposób ze sobą łączyć. Każdy region może z łatwością spersonalizować swoje pociągi przy pomocy interaktywnego konfiguratora.

Już ponad 100 pociągów Coradia Meridian jest eksploatowanych w Piemoncie, Lombardii, Toskanii, Umbrii, Lacjum, Marche i Abruzji. Pojazdy te wejdą również wkrótce do eksploatacji w Trydencie i na Sycylii. Zachowując najlepsze cechy swoich poprzedników, ten nowy owoc ewolucji pociągów Coradia dla spółki Trenitalia będzie jeszcze bardziej innowacyjny dzięki zastosowaniu licznych rozwiązań zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb różnych regionów Włoch. Ten pociąg jest rezultatem starannego opracowania projektu przez Alstom oraz doświadczenia w zakresie zarządzania flotami.

Pociąg przyjazny pasażerowi i środowisku

Pasażerowie docenią wygodę, jasne i przestronne wnętrza oraz wyjątkowe usługi oferowane przez te pociągi – wszystko to razem zapewnia całkowicie nowe doznania podróżnicze. Usługi te obejmują sieć Wi-Fi, usługę informacji audi/wideo i rozrywki oraz system cyfrowych kamer nadzoru wideo na żywo zwiększający bezpieczeństwo podróżnych.

Pociąg ten będzie jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska niż poprzednia generacja pociągów regionalnych. Świadczy o tym znaczne zmniejszenie zużycia energii w przeliczeniu na jednego pasażera, pomimo zastosowania systemu klimatyzacji wymagającego większej mocy zainstalowanej. Wszystkie materiały eksploatacyjne nadają się do ponownego wykorzystania w nawet 95%.

W projektowanie i produkcję nowych pociągów regionalnych dla spółki Trenitalia będą zaangażowane trzy zakłady grupy Alstom we Włoszech: w Savigliano (1000 pracowników), Sesto San Giovanni (340 pracowników) i w Bolonii (600 pracowników). Zamówienie pomoże również rozbudować sieć dostawców grupy Alstom we Włoszech.



VII Kongres Kolejowy
 VII Kongres Kolejowy


23 listopada 2017 r. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się kolejna, VII edycja Kongresu Kolejowego. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie konferencyjne w branży transportu szynowego, organizowane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR wspólnie z Forum Kolejowym - Railway Business Forum. Wszystkie poprzednie edycje Kongresu miały ogromne znaczenie dla branży transportu kolejowego w naszym kraju oraz były jedyną tak szeroką platformą dyskusji poświęconej polskiemu kolejnictwu. W zeszłym roku udział w dyskusjach wzięło ponad 700 osób ze świata polityki, samorządu, nauki, biznesu i przemysłu. W 2017 r. poruszać będziemy m.in. następujące tematy:

• Rola kolei w systemie transportowym państwa – jak przywrócić transportowi szynowemu należne mu miejsce?
• Kolejowe przewozy towarowe – jaki jest potencjał wzrostu sektora?
• Smart Railways – inteligentna kolej na miarę XXI wieku
• Gdzie będzie infrastruktura kolejowa w Polsce w roku 2023?
• Inwestycje w transport kolejowy a oczekiwania wspólnot samorządowych
• Bezpieczeństwo na kolei w Polsce

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, za akredytacją. Zapraszamy do rejestracji pod www.kongreskolejowy.pl

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Alstom (342)
Coradia (2)

Więcej z regionu:

Włochy (73)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Włochy (73)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS