NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Alstom otrzymał zamówienie na dostarczenie 150 ezt we Włoszech

| Alstom 08.08.2016 54

Alstom otrzymał zamówienie na dostarczenie 150 ezt we Włoszech
Alstom wyprodukuje dla Trenitalii 150 eztfot. Alstom
Alstom dostarczy włoskiemu przewoźnikowi krajowemu Trenitalia 150 nowych pociągów regionalnych średniej pojemności w ramach zamówienia ramowego o wartości około 900 milionów euro. Zamówienie zawiera opcję na realizację usług utrzymania. Pierwsza cześć zamówienia dotyczy 47 pociągów o łącznej wartości 240 milionów euro. Spodziewany termin rozpoczęcia dostaw pierwszych pociągów przez Alstom to początek 2019 roku.
– Zamówienie to potwierdza, że w ciągu ostatnich 15 lat nasza spółka wykonała wspaniałą robotę w dziedzinie transportu regionalnego. Spółka Alstom uzyskała znakomite doświadczenie z zakończonego powodzeniem przedsięwzięcia dotyczącego pociągów Coradia Meridian, w trakcie którego w pełni spełniono wymogi klienta w zakresie terminów realizacji, jakości produktu i niezawodności. To nowe zamówienie to dla nas szansa, żeby być bliżej klienta i kontynuować współpracę z włoskimi regionami i spółką Trenitalia, doskonaląc transport lokalny w kraju – oświadczył Andreas Knitter, pierwszy wiceprezes grupy Alstom na Europę.

Coradia znana we Włoszech

Nowe pociągi regionalne średniej pojemności dla spółki Trenitalia to pojazdy jednopoziomowe dostępne w dwóch wersjach o różnej długości, które oferują maksymalnie 321 miejsc. Rozwiązanie to jest dostosowane do różnych konfiguracji i potrzeb w zakresie liczby miejsc, zarówno w transporcie regionalnym, jaki i podmiejskim. Pociąg oferuje szeroki wybór wnętrz, wyposażenia dodatkowego i kolorystyki, które można w łatwy sposób ze sobą łączyć. Każdy region może z łatwością spersonalizować swoje pociągi przy pomocy interaktywnego konfiguratora.

Już ponad 100 pociągów Coradia Meridian jest eksploatowanych w Piemoncie, Lombardii, Toskanii, Umbrii, Lacjum, Marche i Abruzji. Pojazdy te wejdą również wkrótce do eksploatacji w Trydencie i na Sycylii. Zachowując najlepsze cechy swoich poprzedników, ten nowy owoc ewolucji pociągów Coradia dla spółki Trenitalia będzie jeszcze bardziej innowacyjny dzięki zastosowaniu licznych rozwiązań zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb różnych regionów Włoch. Ten pociąg jest rezultatem starannego opracowania projektu przez Alstom oraz doświadczenia w zakresie zarządzania flotami.

Pociąg przyjazny pasażerowi i środowisku

Pasażerowie docenią wygodę, jasne i przestronne wnętrza oraz wyjątkowe usługi oferowane przez te pociągi – wszystko to razem zapewnia całkowicie nowe doznania podróżnicze. Usługi te obejmują sieć Wi-Fi, usługę informacji audi/wideo i rozrywki oraz system cyfrowych kamer nadzoru wideo na żywo zwiększający bezpieczeństwo podróżnych.

Pociąg ten będzie jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska niż poprzednia generacja pociągów regionalnych. Świadczy o tym znaczne zmniejszenie zużycia energii w przeliczeniu na jednego pasażera, pomimo zastosowania systemu klimatyzacji wymagającego większej mocy zainstalowanej. Wszystkie materiały eksploatacyjne nadają się do ponownego wykorzystania w nawet 95%.

W projektowanie i produkcję nowych pociągów regionalnych dla spółki Trenitalia będą zaangażowane trzy zakłady grupy Alstom we Włoszech: w Savigliano (1000 pracowników), Sesto San Giovanni (340 pracowników) i w Bolonii (600 pracowników). Zamówienie pomoże również rozbudować sieć dostawców grupy Alstom we Włoszech.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Alstom (0)
Coradia (0)

Więcej z regionu:

Włochy (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Alstom (0)
Coradia (0)

Wiecej z regionu:

Włochy (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS