NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

We wrześniu w 15 minut z Łodzi Widzewa do Zgierza

| PKP PLK 12.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-12 12:06:30 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Jeże i zające to może pojadą. Ludziom raczej nie będzie po drodze. Wyrzucone pieniądze.

I z tej samej beczki. Spójrzcie na mapę. Czy nie brakuje tam linii w kierunku południowym? Tam powinno się ładować pieniądze: w połączenie gęsto zamieszkałych terenów z Centrum. Nie ma na co czekać, za chwilę zacznie się ostatnia taka perspektywa unijna.
2014-07-12 16:01:28 Autor: Kicaj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Linia będzie bez znaczenia, nikt z mieszkańców tamtych terenów nie będzie chciał z tego skorzystać, bo i po co?

Jak ktoś mieszka na marysinie czy stokach to chce jechać do centrum miasta i wybierze tramwaj lub autobus.

Chyba że będzie uruchomiona relacja (w ramach ŁKA) łącząca Zgierz z nowym dworcem Łódź Fabryczna to miało by cień sensu.

Województwu łódzkiemu przydała by się linia kolejowa łącząca Łódź z Bełchatowem przez Dłutów - Wadlew - Dróżbice. Ale niestety to realne nie jest.
2014-07-12 16:14:24 Autor: edek566
---.esnet.pl
Gdzie Pojadą 100km/h ? przecież muszą zatrzymywac się na stacjach, chyba że pociągi będą zatrzymywały się w Zgierzu i od razu na Łódź Widzew
2014-07-12 16:16:03 Autor: tomasz19
---.esnet.pl
Czekamy na modernizację torów ZGIERZ-KUTNO
I na więcej kursów REGIO z Łodzi do Kutna !!!
2014-07-12 18:12:10 Autor: marek34
---.play-internet.pl
Właśnie. To linia do Kutna powinna być zrewitalizowana a nie jakaś leśna linia z której nikt prawie nie będzie korzystać.
2014-07-12 18:12:52 Autor: lysypr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
to będzie wozić głównie świeze powietrze z Łagiewnik, brakuje przystanku przy osiedlu Radogoszcz Wsch. integracja z komunikacją miejską zerowa, to będzie niewypał.
2014-07-12 19:05:54 Autor: mlodszy maszynista
---.enn.lu
Jedno tylko pytanie - kto bedzie jezdzic ze Zgierza na Lodz Widzew? Co innego jakby pociag zmienial kierunek na Widzewie i jechal na Fabryczna, ale jezeli tak nie bedzie, to podpisuje sie pod przedmowcami, ze pociag bedzie wozil powietrze.
2014-07-12 21:17:24 Autor: versaki
---.elbar.katowice.pl
Popatrzcie ile ludzi jeździ ze Zgierza do Łodzi Kaliskiej pociągiem. Do Widzewa lepiej nie będzie.
2014-07-13 01:15:54 Autor: m.
---.centertel.pl
Wszystkie pytania do marszałka województwa łódzkiego, który finansuje inwestycję i pociągi.
2014-07-13 15:27:19 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zdziwicie się szanowni państwo jak od grudnia tym oto zacnym kawałkiem linii pojada niektóre TLKi z postojem w Widzewie i Zgierzu. Być może chodzi o separację ruchu warszawsko - wrocławskiego od toruńsko/poznańsko - katowicko/krakowskiego.
Maciej Głowicki
2014-07-13 17:07:31 Autor: WPR
---.dynamic.gprs.plus.pl
scorpio@@, TLK niech jedzie, będzie szybszy tranzyt, ale pociąg kilka razy dziennie w aglomeracji jako komunikacja miejska to jest "hicior sezonu"
2014-07-14 07:53:09 Autor: pasażer BB-Gdynia
---.172.252.100
TLK Bielsko-Biała - Gdynia, o nieco katorżniczym czasie jazdy na całej trasie, bardzo dużo zyska, o ile pojedzie tym skrótem, bo "zwiedzanie" Łodzi godzinami obecną trasą jest męczącym kręceniem się w miejscu, trwającym około godziny czasu...
2014-07-14 09:49:04 Autor: maniecul
---.opera-mini.net
jaka jest obecna trasa tego TLK?
2014-07-14 11:45:41 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
To byłaby dobra alternatywa dla pociągów dalekobieżnych, np. Kraków - Poznań żeby jechały tą nową linią z ominięciem Łodzi Kaliskiej - zaoszczędziłoby się trochę cennych minut.

Priorytetem w tym rejonie powinna być budowa drugiego toru z Łodzi do Kutna i podniesienie prędkości szlakowej do 80-120 km/h gdzie się da, bo pociąg telepie się tam niczym Komarek pod górkę.
2014-07-14 12:39:03 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
Czas przejazdu z Widzewa do Zgierza przez Chojny i Kaliski to ok. 30 - 35 minut. Czyli jadąc skrótem pociąg TLK zaoszczędzi 15 minut kosztem kilkudziesięciu minut, jakie pasażerowie będą musieli poświecić na dojechanie na Widzew zamiast na Żabienic, Kaliski czy Chojny. Pomysł absurdalny, ale jak widać niektórych nadal kole pociąg z Łodzi do Krakowa przez CMK i wciąż trwa kombinowanie co by tu zrobić, by go obrzydzić pasażerom.
2014-07-14 20:49:14 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Gierek:
"To byłaby dobra alternatywa dla pociągów dalekobieżnych, np. Kraków - Poznań żeby jechały tą nową linią z ominięciem Łodzi Kaliskiej - zaoszczędziłoby się trochę cennych minut.

Priorytetem w tym rejonie powinna być budowa drugiego toru z Łodzi do Kutna i podniesienie prędkości szlakowej do 80-120 km/h gdzie się da, bo pociąg telepie się tam niczym Komarek pod górkę."
Według tego sposobu myślenia jeszcze lepszą alternatywą byłoby omijanie Łodzi przez Koluszki-Skierniewice-Łowicz. I można zostawić Zgierz-Kutno w takim stanie jak jest.
2014-07-15 22:47:01 Autor: wiedenka
---.szczecin.mm.pl
"jaka jest obecna trasa tego TLK?"
Od Piotrkowa Trybunalskiego na Łódź przez łącznicę Bęzelin w Koluszkach, następnie w Gałkówka zjazd na Łódź Olechów-> Ł. Chojny -> Łódź Kaliska-> Zgierz
A tak w ogóle to TLK Pogorja jeździ Do Szczecina przez Gdynię i jest to najdłuższa relacja w Polsce 1096 km.
2014-07-16 07:47:54 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
@ życzliwy

no chyba trochę bzdury wypisujesz... Koluszki-Skierniewice-Łowicz to byłoby nic innego jak ogromne wydłużenie trasy, a ja tu mówię o skróceniu odległości i czasu przejazdu, więc wręcz przeciwnie do twojej wyimaginowanej teorii.
2014-07-16 15:48:03 Autor: antykomunista
---.icpnet.pl
A ja się ciesze bo chyba będą musieli postawić nowy wiadukt ;D
Mi się wydaje że polska kolej nigdy nie powstanie na nogi. Już teraz zarządca torów się chwali co to nie zrobił i nikt tego chyba nie zrozumie bo za granicą te standardy odeszły do lamusa przykładowe 120 km/h i to na niektórych kawałkach w większości jest ok 80 km/h, 160/200 na palcach jednej ręki kawałki można pokazać. Nie rozumiem szeroko zakrojonej reklamy polskich linii kolejowych ukazujących że odkryli eurekę. Powinni siedzieć jak mysz pod miotłom bo stan Polskiej kolei woła o pomstę do nieba. Tłumaczenie się tym, że to dlatego że nie inwestowano długo w kolej jest czymś infantylnym. W kapitalizmie nikt o to nie pyta i liczą się wyniki a nie starania. Jakby teraz np. nowa firma samochodowa ogłosiła że zaczęła produkcję samochodu, który jedzie 120 km/h byłaby bankrutem w dodatku produkowała by go 3 razy dłużej i drożej- to jest wynik pracy polskiego przewoźnika!
2014-07-17 10:58:24 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
@ Gierek

no chyba trochę bzdury wypisujesz... Koluszki-Skierniewice-Łowicz to byłoby nic innego jak ogromne wydłużenie trasy, a ja tu mówię o skróceniu odległości i czasu przejazdu, więc wręcz przeciwnie do twojej wyimaginowanej teorii.
-------------------------------------
Może wpierw policzysz kilometry a zwłaszcza czas jazdy zanim zarzucisz komuś nierzetelność? A może spojrzysz na mapę? Wiesz co to mapa? Umiesz dodawać?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS