NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Warszawa: Jak będzie funkcjonować przystanek Stadion w dni meczowe?

| wu / Rynek Kolejowy 02.06.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-06-02 10:40:57 Autor: przemo
---.play-internet.pl
1500 paxów co 5 minut w tym trybie? Jakoś sobie nie wyobrażam, zresztą wkrótce się przekonamy...
2012-06-02 11:14:43 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Perony o długości 200 metrów zapewniały obsługę potrójnych EN57. Takich z każdym rokiem będzie coraz mniej więc perony będą albo niewykorzystane albo za krótkie - podwójny skład czterowagonowy jest sporo krótszy a podwójny skład sześciowagonowy jest za długi. SKM i KM powinny kupować składy pięciowagonowe, podwójne zmieściłyby się przy standardowych 200 metrowych peronach.
2012-06-02 14:08:19 Autor: Mokotowianin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
przemo: to jest do zrobienia. W Madrycie dwie stacje (kolejki i metra) musiały wywieźć po Światowych Dniach Młodzieży prawie 2 mln ludzi. System był dokładnie taki jak tu: wjeżdża pociąg, ochrona wpuszcza ludzi do pewnej liczby, zamyka peron. Pociąg odjeżdża, następny wjeżdża itd. Obsługa szła bardzo płynnie. A to Hiszpania, tam jest większy bałagan niż u nas, także jestem dobrej myśli.
Szkoda tylko, że nie dało się wprowadzić rozwiązania podobnego jak w Berlinie, gdzie przy Olympia Stadium jest standardowy przystanek S-bahn + bodajże 6 peronów krańcowych (tak to się nazywa?). Po meczu oprócz pociągów normalnie kursujących na tych dodatkowych peronach stoją dodatkowe pociągi. W sumie u nas rolę takich dodatkowych peronów mogłaby pełnić Warszawa Wschodnia.
2012-06-02 14:24:49 Autor: przemo
---.play-internet.pl
@Mokotowianin: ok, przyjmuję, zobaczymy już niebawem :)
Szkoda, że nikt tego konkretnie nie przetestował. A test powinien wyglądać tak: ok. 10 k ludzi, najpierw po 5 piw dla każdego a potem do pociągu. I oczywiście dla 1000 pierwszych na mecie nagroda finansowa...
2012-06-02 15:27:52 Autor: laik
---.adsl.inetia.pl
Faktycznie dziwny jest brak dostosowania taboru do infrastruktury. Pocieszające jest tylko, że istniejące pociągi będzie można (a raczej - będzie konieczność) w przyszłości rozbudować do 10 członów.
Wydaje mi się, ze na \"po meczu\" należałoby podstawić zespoły po 3 kible - wyczyszczone w środku z siedzeń. Weszłoby wtedy pewnie ze 2500 szt do jednego a po Jerło :) pojechałyby w chwale na złom...
Obawiam się, że pociągi po jaśnie kibicach pojadą do remontu a ludzie (czyli jak mówią pracownicy ZTM - bydło) będą w zastępstwie jeździć pojedynczymi kiblami.....
2012-06-02 16:52:03 Autor: wIC
---.warszawa.vectranet.pl

wIC
O, wreszcie jakieś opinie o bydle niekoniecznie związane z Woodstockiem. Niestety nikt nie pokusił się o kontakt z przewoźnikiem, który co roku wyprawia w ciągu jednego dnia dziesiątki tysięcy ludzi z jednej krawędzi peronowej o podzielenie się doświadczeniami odnośnie konstrukcji rozkładu czy obecności wolontariuszy i ochrony na peronach przy takich potokach pasażerów. Minister wie lepiej.
2012-06-02 21:33:21 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
O ile 4 (KM) i 6 (SKM) wagonowe pociągi na lotnisko kursujące co 12-15 minut będą prawdopodobnie wystarczające to pociągi wykorzystujące całą długośc peronu są niezbędne w celu obsługi Pruszkowa.
SKM powinno więc kupować nie 6 wagonowe pociągi Pesy czy Newagu i puszczać je solo a mieć w przyszłości pociągi 5 wagonowe i puszczać je złożone z dwóch jednostek.
To co się dzieje na trasie do Pruszkowa i Grodziska to naprawdę horror.
Brak przepustowości średnicy wymusza moim zdaniem puszczanie dłuższych pociągów. A swoją drogą dlaczego metro może jeździć co 2 minuty a na średnicy musi być aż 3,5 minuty?
2012-06-03 18:16:04 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
@Jan
Gdyby SKM pomyślało nieco, to 19WE by dały się ukrotnić z 35WE czy z 14WE po planowanej modernizacji. I już by było prosciej. Zawsze może też pojechać elf 27WE z elfem EN76, ale wiadomo - spółki...

Z resztą polityka biletowa zaczyna mieć pewne przebłyski normalności (jakoś do 2004 dałosię), KM już honoruje na końcowym odcinku bilety PIC, szkoda, że nie na początkowym, KM z SKM będzie w czerwcu wzajemnie honorować na lotnisko. Szkoda, że są to przebłyski krótkotrwałe, albo mało istotne. Najlepiej zrobić tak, że po przyjeździe dowolnym pociągiem dalekobieżnym przez godzinę można jeździć po całej Warszawie tramwajami, autobusami, SKM i KM.

Ciekawi mnie jedna rzecz - 2 tygodnie temu padły kasy KM-u oraz automaty biletowe ZTM na peronach i w pociągach SKM. Co będzie przy awarii?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS