NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Warszawa – Działdowo (i nie tylko): Jak to z tym wyprzedzaniem będzie

| Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 08.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-08 17:09:32 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Skrócić pociągi do Ciechanowa i sprawa załatwiona. Przasnysz, Maków i Pułtusk nie majom pucionguf KM, to i Mława bez nich przeżyje. A Działdowo jest w woj. bagienno-szuwarowym a nie w mazowieckim.
2014-12-08 17:11:04 Autor: hugo
---.inter-sat.pl
Na linii 62 pociąg 24911 ( Kielce - Katowice ), którym spora grupa osób dojeżdża na nocną zmianę do pracy, wystoi się ponad 15 minut na stacji Sosnowiec Południowy, czekając na przejazd Pendolino ( W-wa - K-ce ). Nie zdążą też na przesiadkę, jadący nim dalej w kierunku Wrocławia, bo TLK-a odjedzie 1 minutę przed przyjazdem 24911! Gdyby wyeliminować idiotyczny postój w Sosnowcu Płd. 24911 i tak byłby w Katowicach 10 minut przed Pendolino. Niestety IMBECYLE z PLK zwykłych śmiertelników mają głęboko w poważaniu!
2014-12-08 17:21:34 Autor: Ciech
---.kyivstar.net
Od dawna było wyprzedzanie, tylko na czas remontu i niemal likwidacji dalekobieznych nie było wielu wyprzedzan i gimnazjalisci mogą nie pamiętać wyprzedzań.
2014-12-08 17:38:18 Autor: rufer
---.rdns.blackberry.net
To że będą wyprzedzać to jedno ale jednak te 8-15 minut to robi różnice, co autor neguje na wstępie. Wydzieranie PLK z gardła pojedynczych minut dzięki wieloletnim mordernizacjom okazuje się daremne, bo ileś tam pociągów mozna przetrzymać. Chyba nie o to chodzi.
2014-12-08 17:40:00 Autor: Kflik
---.60.129.178
To jest jeden problem - drugi to co będzie się działo w przypadku opóźnień.
(zwłaszcza tam gdzie są odcinki jednotorowe).
Np. w Zakopanym to nie busy rozwaliły kolej regionalną tylko wieczne opóźnienia regionalnych przez spóźnione dalekobieżne (przynajmniej tak opowiadali mieszkający w okolicy ludzie)
2014-12-08 17:41:46 Autor: Kflik
---.60.129.178
@hugo

przykład który podałeś woła już o pomstę do nieba.

Kolej regionalna nie ma sensu i można ją zlikwidować, jeśli ma stać na stacjach po 15 minut.

Jeśli dot ego jest to tak głupi i niepotrzebny postój - skandal na maksa
2014-12-08 18:05:34 Autor: No ciekawa wypowiedź rzeczniczki
---.play-internet.pl
Wy coś z tego rozumiecie, bo ja nie .. RK pytał panią rzecznik niejakiego PKP IC o wydłużone postoje pociągów regionalnych.. A co na to pani rzecznik?

"– Celem jest wypracowanie optymalnego dla wszystkich stron rozwiązania, umożliwiającego komfortowe przejazdy podróżnych. Tak jak w innych krajach, tak i w Polsce połączenia aglomeracyjne i regionalne, w naturalny sposób uzupełniają siatkę dalekobieżną. Tworząc nową siatkę połączeń postawiliśmy na skomunikowania. Wystąpiliśmy do innych przewoźników z inicjatywą wspólnego opracowywania rozkładów w obszarze skomunikowań na najważniejszych stacjach. Pracowaliśmy z przewoźnikami regionalnymi, w tym z Przewozami Regionalnymi. Jest to pierwsze przedsięwzięcie tego typu, wykraczające poza standardowy system opracowywania nowego rozkładu – powiedziała „RK” Szopowska."

Reasumując z wypowiedzi szanownej pani rzecznik nic nie wywnioskowałem. Chyba przysłowiowe lanie wody i nic poza tym. Tak im wszystkim to pendolino oczy zasłoniło, że oderwali sie od rzeczywistości. Co mi po skomunikowaniu jak np. pendolino na stacji w Działdowie czy w Ciechanowie nie będzie sie zatrzymywać.. a tymbardziej, że w okresie zimowym jak mi przyjedzie opóźnione Działdowo 15-20 minut, bo czekało na lolo pindolo mam marznąć na peronie, bo pociąg wiozący MUCHY ma pierwszeństwo?!?! W chustke sobie wsadźcie te pendolino.. Życzę wam usterek nad usterkami na święta!!!!!!! a w Nowym Roku, żeby ludzie zmądrzeli i nie korzystali z waszych usług Państwowego Śmiesznego Przewoźnika , który nawet na czapce Loga z Orłem nie ma !
2014-12-08 18:07:31 Autor: regio
---.31.26.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czyli Pendolino to dalsza degradacja Polskiej kolei , a już regionalnej na 100%, już dziś na wielu trasach stoją regionalne bo za 15 minut ma jechać TLk, tylko odcinek ma np 10 km do stacji węzłowej gdzie spokojnie zamieszcza się wszystkie składy .Tak będą i jest to niszczenie kolei regionalnych. Pendolino będzie nieopłacalne i niech wbija to sobie do głów pijarowcy i szczekaczki.
2014-12-08 18:07:42 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
przecież wg wytycznych pociągi z umową PSC mają pierwszeństwo, więc to Pendolino powinno puszczać kible PR ;-)
2014-12-08 18:07:53 Autor: wentyl
---.g-net.pl
Projekt CMK Północ się kłania.

@Ciech: ile było np. w latach 80-tych dalekobieżnych innych niż dalekobieżne osobówki?
2014-12-08 18:10:45 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
" • Działdowo – Warszawa Zachodnia (przyj. Warszawa Gdańska 9.17), 23-minutowy postój w Ciechanowie;"
23 minuty? przecież przez tyle spokojnie dojedzie do następnej stacji. pasażerowie KMów i pracownicy powinni pierwszego dnia zablokować tory przed Pendolino, bo to jest skandal.
2014-12-08 18:11:03 Autor: M A R
---.15.248.59
Jak w rozkladach jazdy oznacza sie postoj pociagu na stacji OKOLO iles tam minut?
I ile to jest OKOLO 8? 6 czy 10?
2014-12-08 18:14:00 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Cała linii Warszawa - Gdańsk została wyposażona w samoczynną dwukierunkową blokadę liniową a wszystkie stacje i posterunki ruchu na tej linii w urządzenia przekaźnikowe. W niektórych przypadkach możliwe jest wyprzedzanie pociągów po torach szlakowych sąsiednich jak często to miejsce na trzy torowym szlaku Pruszcz Gdański - Pszczółki oraz Legionowo - Warszawa Żerań, albo na dwutorowej linii 131 pomiędzy Tczewem a Maksymilianowem. Ciekawe jak zostanie opracowany rozkład jazdy w przypadku uruchomienia pociągów EIP Premium z szybkością V 200 km/h pod koniec 2015 roku. Wówczas będą wymagane jeszcze większe odstępy między tymi pociągami a jadącymi wolniej, szczególnie w przypadku pociągów towarowych.
2014-12-08 18:16:17 Autor: xzy123
---.play-internet.pl
Postoj tu postoj tam po 8-23 minuty hehe wkurw przez pendolino bedzie niezly.
2014-12-08 18:19:28 Autor: wentyl
---.g-net.pl
Dla równowagi - minęło 50 lat Shinkansenów:

"on October 1, 1964 the first rapid train of Japan’s new trunk line (shinkansen) left Tōkyō for Ōsaka – and the first fifty years of its increasingly more frequent and faster service have been completed without a single fatal accident."
http://japanfocus.org/-Vaclav-Smil/4227
2014-12-08 18:21:15 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Ważniejsze jest to że Pendolino pokażą w TVNie niż to że jakaś mała grupka pasażerów pucionguf regionalnych się wnerwi. 90% ludzi w POlsce nie jeździ puciongami regionalnymi, a Mazowsze to już jest tak "kochane" przez resztę kraju, że na pewno wszystkich wzruszą łzy mławian stojących 23 min w Ciechanowie :)
2014-12-08 18:22:26 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post hugo:
"Na linii 62 pociąg 24911 ( Kielce - Katowice ), którym spora grupa osób dojeżdża na nocną zmianę do pracy, wystoi się ponad 15 minut na stacji Sosnowiec Południowy, czekając na przejazd Pendolino ( W-wa - K-ce ). Nie zdążą też na przesiadkę, jadący nim dalej w kierunku Wrocławia, bo TLK-a odjedzie 1 minutę przed przyjazdem 24911! Gdyby wyeliminować idiotyczny postój w Sosnowcu Płd. 24911 i tak byłby w Katowicach 10 minut przed Pendolino. Niestety IMBECYLE z PLK zwykłych śmiertelników mają głęboko w poważaniu!"
To gdzie oni na te nockę jadą ? Do KK, Opola, Wroclawia ?
2014-12-08 18:28:56 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
niech KMy zaczną jezdzić 160. tabor mają
2014-12-08 18:40:21 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
Im szybciej PLK opuści grupę (kupę) PKP tym lepiej! Dla wszystkich macochy PKP S.A. i niesfornej córy PKP IC :D.
2014-12-08 18:57:15 Autor: damd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post gustaw:
"niech KMy zaczną jezdzić 160. tabor mają"
Jeżdżą i to właśnie na Działdowo.
Co z tego, skoro na odcinku, gdzie jest 120-140 musi się puszczać Pendolino?
2014-12-08 19:05:23 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
Nie ma się czym chwalić. Na czeskich magistralach z dwa razy większym ruchem czasy wyprzedzania są o połowę krótsze.....
2014-12-08 20:12:09 Autor: hugo
---.inter-sat.pl
Nie wszyscy jadą do pracy! Część jedzie dalej, albo chciałaby dojechać właśnie do K. K; Opola czy Wrocławia. Niestety PLK im to uniemożliwia!
2014-12-08 20:52:22 Autor: J.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba było od razu budować linię trzytorową,tan gdzie jest miejsce. Inną sprawą jest też nie zatrzynywanie się dziobaczków w post-wojewódzkim Ciechanowie. A z innej beczki, czemu pic usunął bilety relacyjne na linii Olsztyn-Warszawa-Kraków ? Bezsens, za bilet w EIC Ciechanów-W. Centralna krzyczą 55zł w drugiej klasie...
2014-12-08 21:07:01 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"– Celem jest wypracowanie optymalnego dla wszystkich stron rozwiązania (...)"

Nie p... babo oczywistych głupot, bo wszyscy bardzo dobrze wiemy, jaka jest prawda! Z pjedystału wyelkomjejskyey elyty prowincja i jej problemy (czyli np. dojazd do szkoły/pracy) przecież w ogóle nie istnieje... Ciechanów? Mława? Iłowo? A co to takiego?!? Albo Ozimek, Zawadzkie, Kolonowskie, czy Krasiejów i Staniszcze, kto to w ogóle powymyślał takie dziwne nazwy, przecież równie dobrze wszystko to to mogłoby się nazywać "Wiocha", prawda?
2014-12-08 21:14:35 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ ... (---.adsl.inetia.pl)

A dziwisz się? Zmiana czoła EZT wg PLKi zajmuje aż 10 min (praktycznie ok. 5, no chyba że są 3xEN57 i w związku z tym dużo łażenia), oblot składu wagonowego 15 min, więc wyprzedzanie też musi swoje potrwać, prawda? Ba, nawet zmiana czoła jednoczłonowego małego jelonka (EN81) wg PLKi trwa aż 7 min!
2014-12-08 21:16:11 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ J.

Jak to, nie rozumiesz? EIC jest tylko dla ludzi o odpowiednim poziomie zasobności - biedota won do osobówek!!! Elyta wiezie d...!!!
2014-12-08 22:04:10 Autor: kmsk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ ... (---.adsl.inetia.pl)

A dziwisz się? Zmiana czoła EZT wg PLKi zajmuje aż 10 min (praktycznie ok. 5, no chyba że są 3xEN57 i w związku z tym dużo łażenia), oblot składu wagonowego 15 min, więc wyprzedzanie też musi swoje potrwać, prawda? Ba, nawet zmiana czoła jednoczłonowego małego jelonka (EN81) wg PLKi trwa aż 7 min!"
Usiądź za nastawnik i idź sobie rób obrót 2xEN57 na Wschodniej czy Zachodniej w 5 minut tak, żeby wszystko było zgodnie z przepisami.
2014-12-08 22:31:09 Autor: Małopolanin
---.168.193.198
@up
Pociągi, których relacji wymagają obrotu na Zachodniej tudzież Wschodniej?
2014-12-08 22:42:54 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
może jednak warto wskrzesić skrót z legionowa do nasielska, żeby ominąć modlin i zyskać kilka minut oraz dać odetchnąć pociągom regionalnym :)
2014-12-08 23:01:52 Autor: Ms
---.play-internet.pl
Tu nie tylko chodzi o oczekiwanie na wyprzedzanie (choć 8 minut plus rezerwa w Nw. Dworze Maz., 300 metrów przed peronami to skandal i ludzie będą otwierać drzwi i wyskakiwać), tylko o korzystne godziny odjazdu z Warszawy lub przyjazdu do niej. O ile komuś jadącemu do Gdańska zazwyczaj wisi, czy pojedzie o 17:00 czy o 17:20, o tyle większość pasażerów wracających z pracy kończy ją o równych godzinach i dociera na stację w około 30 minut. Odjazd o 17:15 jest więc zbyt wczesny dla kończących o 17, a za późny dla pracujących do 16...
2014-12-08 23:15:08 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ kmsk

Ok, Wawa to inna specyfika, ale po grzyba kibella stoją te 10 min w takiej Suchej Beskidzkiej, Rabce, Kalwarii, Muszynie, Żywcu czy nawet Płaszowie? Nie może tego PLKa zróżnicować?

Tak na marginesie, to dlaczego zmiana kierunku SZT (niezależnie od długości) trwa wg PLKi 6 min, a małego EN81 7 min? Bo kładą patyka? Przecież w jelonku to jest dosłownie chwila, a przejście między kabinami zajmuje kilkanaście sekund...
2014-12-08 23:30:29 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
Z tym Kozłowem to już sam nie wiem, ale z resztą cóż. Trzeba budować drugie pary torów wzdłuż magistral wylatujących z miast na 30, jeśli nie 50 km, albo... KDP "Y".

I tak do tematu wrócimy i tak.
2014-12-08 23:36:07 Autor: @ do Goral
---.play-internet.pl
Wiochą możesz nazwać swoje włościa baranie jeden. Miasto to miasto. Ciechanów, Mława to też miasto. Wogóle kto Cie pytał o zdanie skoro Ty nie masz zielonego pojęcia ile liczy poszczególne miasto mieszkańców jak np. wspomniane przez Ciebie wiochy buraczku ze ślunska.. Z wikipedii nie korzystaj, bo dane są nieaktualne. Mam lepsze propozycje. Idź kolejką sie pobaw !
2014-12-09 00:09:32 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ "@ do Goral"

Oho, widzę, że ktoś ma problem z prawidłowym odczytem ironii...
2014-12-09 01:08:01 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ "@ do Goral"

Jakbyś nie zauważył/a, to nie tylko jestem z prowincji (choć to blisko Katowic), ale także jestem zdeklarowanym hejterem całej idei zarówno Pendo-Padło, jak i w ogóle dyskryminacji ruchu lokalnego/regionalnego względem teoretycznie prestiżowych pociągów PKP IC... Oraz zwolennikiem pokazania wyraźnego FY zapatrzonym w siebie bucom z wielkich miast, w tym szczególnie z War(w)szawy ;)
2014-12-09 04:29:43 Autor: Ciech
---.kyivstar.net
@wentyl

mam na myśli okres gdy oferta dalekobieżnych istniała, czyli ekspresy co godzinę z drobnymi wyjątkami, czyli trochę później niż początek lat 80. A cmk polnoc by się przydała. Ale to nie wina Pendolino, że są pociągi dalekobieżne, tylko oczywista oczywistość.
2014-12-09 09:45:47 Autor: wentyl
---.g-net.pl
@Ciech:
W rzeczy samej.
2014-12-09 11:49:47 Autor: sid vicious
---.133.192.36
Nowy Dwór Mazowiecki da się wszystkim we znaki. I bardzo dobrze - jakim trzeba być krótkowzrocznym człowieczkiem, by na linii z MNIEJSZOŚCIĄ ruchu towarowego projektować układy do mijania, gdzie nie będzie postoju handlowego? Analogiczna kretyńska sytuacja będzie w Zembrzycach Nowych na zakopiance, kolejna w Żukowie Wschodnim.
2014-12-09 11:54:10 Autor: y
---.opera-mini.net
@goral: przepisy dotyczace wykonywania uproszczonej proby hamulca same z siebie w przypadku KM zawieraja obowiazek sprawdzenia, czy w ciagu 5 minut sklad samoczynnie nie wyluzowal. Stad masz te 10 minut na obrot. Przy wszystkich czynnosciach. I wierz mi - 10 minut to optymalny czas.
2014-12-09 16:20:48 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
@ y

@goral: przepisy dotyczace wykonywania uproszczonej proby hamulca same z siebie w przypadku KM zawieraja obowiazek sprawdzenia, czy w ciagu 5 minut sklad samoczynnie nie wyluzowal. Stad masz te 10 minut na obrot. Przy wszystkich czynnosciach. I wierz mi - 10 minut to optymalny czas.
----------------------------------
Właściwie to próbę hamulca należałoby wykonywać po każdym hamowaniu. Dlaczego nie? A ze próba tez polega na hamowaniu, to po niej też trzeba sprawdzić hamulce. Dopiero taka kolej jest naprawdę bezpieczna.
2014-12-09 16:28:32 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Dokładnie. W Przasnyszu ludzie jakoś żyją bez kolei to i w Mławie przeżyją.
2014-12-10 10:41:42 Autor: jacekzd
---.209.8.132
Coś mi się wydaje że ludzie nauczą się otwierać drzwi awaryjnie w Elfach, bo postój 8 minut przed peronem w Nowym Dworze Mazowieckim na wyprzedzanie przez TLK (plus ewentualne kilkuminutowe opóźnienie) to duże ryzyko, że ludzi, którzy swoją "chałupę" będą widzieć z okna nie utrzyma się w pociągu tyle czasu.
2014-12-10 10:42:43 Autor: jacekzd
---.209.8.132
Ponadto pociągi wskutek postojów w Nowym Dworze Mazowieckim będą miały dłuższy czas przejazdu do/z Warszawy niż przed modernizacją. Oto efekty modernizacji! :)
2014-12-12 10:19:04 Autor: Sebo
---.tktelekom.pl
Według czasów przejazdu pomiędzy stacjami Sosnowiec Dańdówka i Sosnowiec Południowy pociąg 24911 będzie przyjeżdżał do Sosnowca Płd. około godziny 18:03.

Zwróć uwagę, że od Katowic do Sosnowca Głównego są w rozkładzie jazdy pociągi: 41152/41102 (numer w zależności od terminu kursowania) przyjazd do Sosnowca Gł. o godzinie 18:01 oraz 40686/40684 (numer w zależności od terminu kursowania) przyjazd do Sosnowca Gł. o godzinie 18:07. Nie pojedziesz równocześnie: pociągiem, który od Katowic wjeżdża do stacji Sosnowiec Gł. i pociągiem, który wyjeżdża ze stacji Sosnowiec Płd. do Katowic.
Pociąg 1403 odjeżdża ze stacji Sosnowiec Gł. o godzinie 18:15 - przyjazd do Katowic o godzinie 18:24. Nawet, gdyby 24911 odjeżdżał z Sosnowca Płd. o godzinie 18:07 to do Katowic przyjeżdżałby o godzinie 18:21 czyli teoretycznie tylko 3 minuty przed przyjazdem 1403. Uważam, że dlatego tak to zostało ustalone i w tym konkretnym przypadku nie można całej winy dać na Pendolino.
2015-01-29 17:13:33 Autor: RazDwa
---.dynamic.gprs.plus.pl
Mieszkasz w ciechanowie, zgadza się? Od kiedy na wsi pociągi się zatrzymują?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS